Ništa specijalno….

Koliko je normalno često pisati blog? Jednom nedeljeno, svaki dan, više puta u danu ? Danas nemam da vam pokažem ni pletivo ni fotografije, a opet hoću da se javim. Ali ne znam o čemu da pišem…. Da vam filozofiram o životu neću, jer je davno moj tata rekao jedino logično „Život je takav“, a moja mama „Srećo, nema pravde u životu“, i ja mislim da je time sve rečeno. Ostalo može biti samo uživanje dok smo živi, pa ja odoh danas sa koleginicama na kafu i ogovaranje, onda u Lush (gdje mi je prodavacica namazala kosu nekim sjajem), i u Modellinu gdje nadjoh relativno jeftino knjige…. i još par radnji usput…. i odlučih onda da otpješačim do kuće, uživam u vjetru i jeseni. Usput sam skupila nekoliko žutih, zelenih i crvenih listova, želim da ih pobodem u zeleni sundjer i stavim na sto na poslu. Hehehehe, pomislih da ličim na one budalice iz Autostoperskog vodiča, koji su proglasili lišće vrijednošću i napunili njime dzepove….

To je ono lijepo tokom dana…. a ružno, neću da vas zamaram…..

———————–
KOMENTARI:

• At 22. novembar 2006 22:04:00, Konj said…
Šta bi sa grafikom u zaglavlju?
• At 22. novembar 2006 22:06:00, Maya said…
Ne znam, evo i ja se čudim …..
• At 22. novembar 2006 22:08:00, MOJmentalni_kung_fu said…
pise se kad osjetis potrebu. pozdrav listovima. ovdje su pokisli…
• At 22. novembar 2006 22:18:00, Strider said…
lets have a black celebration, black celebration tonight…to celebrate the fact that we’ve seen the back of another black day.
• At 22. novembar 2006 22:18:00, Konj said…
Skini ono ‘ga’ u css-u i one komentare oko #header-k2 koji ‘drži’ sliku, a body stavi ispred jer je top object na stranici. Kad gledam DOM tvoje stranice sa DevToolBar tools uopšte se ne vidi #header-k2 background.
• At 22. novembar 2006 22:27:00, Maya said…
Konju, koji je to jezik ? Ni ja ne vidim zaglavlje, a do sada nije bilo tog problema. Sve te tarabice i tekstovi stajali su i ranije, i nisu pravili problem.
• At 22. novembar 2006 22:31:00, Maya said…
Inace, Konju, ideje za pletenje iz post-komentara…. dobre su ti:) Imam ih i ja na pretek, evo posveticu tome sledeci post… sjutra, sad idem na spavanje….
• At 22. novembar 2006 22:32:00, Konj said…
Ono ‘ga’ je višak, css renderer misli da se element zove ‘ga #header-k2’ pa ne može da ga prikaže korektno. Tarabice zaboravi.
• At 22. novembar 2006 22:33:00, BlueberryFamily said…
sta lisce nema vrednost?!!!!????
• At 22. novembar 2006 23:06:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ha, to sam te ja dozvala, cijeli dan sam ti dolazila vidjeti ima li što novo 🙂
• At 23. novembar 2006 8:17:00, sanj@ said…
Meni je blog postao ritual, od čitanja komentara preko unošenja tekstova… sećam se kada sam prvi put došla ovde pre godinu dana, neko mi je na sličan post tvom ostavio komentar: znaćeš da si pravi bloger kada objaviš post a već imaš u glavi ideju za naredni… da, dešavalo se i to. Al danas znam da si bloger onda kada se vežeš za svoj blog, od lickanja i pickanja istog do unošenja teksta pa makar to bila i jedna rečenica kojoj objavljuješ svetu „živa sam“.
• At 23. novembar 2006 9:01:00, nikolina baka said…
Mozda je navika, mozda potreba, ali u svakom slucaju prija. Jedino je pitanje da li zbog opsednutosti kompjuterom neko nema vremena za druzenje uzivo, ili zbog neimanja vremena koristi ovaj brzi i komotniji nacin komunikacije.
• At 23. novembar 2006 13:32:00, samba said…
piši kad ti se piše, ja sam izdušila. Previše toga, a kad ti se užitak pretvara u posao, više nije užitak
• At 23. novembar 2006 13:51:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
I ja sam tokom cijelog dana pogledavala na tvoj blog neću li vidjeti novi post. I meni su listovi posebno lijepi u ovo doba godine! Pozdrav iz Đakova
• At 23. novembar 2006 19:11:00, Maya said…
@BlueberryFamily – zar bih skupljala lisce da nema vrijednosti ? Jesenje lisce prosto je predivno. @Jana i Goce: ovaj sivi dzemper se oduzio, nikako da zavrsim prednju stranu…..

Ostavite odgovor

