Mistake Mistake i Rick Astley

Za moje drage ne-pletilje evo uvećanog snimka greške koju ponosito pokazujem 🙂

Photobucket

Inače, ja nisam iskusna pletilja. Jeste da me je mama naučila da pletem prije nego što me je brat naučio da čitam i pišem… ali isplela sam ukupno dva prsluka i jednu sarenu kapu prije nego što sam prije godinu dana počela time intenzivnije da se bavim. Evo priznajem, do sada nisam isplela nijedan rukav !! 🙂

Inače, slušajući ove mash upove, ukačila sam i nekoliko mixeva pjesama iz 80ih… i tamo se često pojavljuje Rick Astley,….. Aaaaahhhhh ….. Sladak ridjokosi momak, koji je pjevao slatke pjesme za recitovanje djevojkama. Evo jednog zgodnog primjera:

WE?RE NO STRANGERS TO LOVE
YOU KNOW THE RULES AND SO DO I
A FULL COMMITMENTS WHAT I?M THINKING OF
YOU WOULDN?T GET THIS FROM WITH ANY OTHER GUY

I JUST WANNA TELL YOU HOW I?M FEELING
GOTTA MAKE YOU UNDERSTAND

NEVER GONNA GIVE YOU UP
NEVER GONNA LET YOU DOWN
NEVER GONNA RUN AROUND AND DESERT YOU
NEVER GONNA MAKE YOU CRY
NEVER GONNA SAY GOODBYE
NEVER GONNA TELL A LIE AND HURT YOU

Fino, a ? ….. Aha 🙂

(Inače, ne slušam Mistake Mistake…. ali mi se mnooogo svidja ova nova stvar „Sensation“ od Intrudera…. 🙂 )

——————-
KOMENTARI:

• At 15. novembar 2006 21:05:00, Strider said…
Uh, znas kad bi se videla ta grescica 😀 Ali dobro, znam da si perfekcionista. Zanimljivo izgledaju teksture u CrnoBelom.
• At 15. novembar 2006 21:10:00, iznogoud said…
Ja slušam samo Bros i Milli Vanilli.
• At 15. novembar 2006 21:27:00, Maya said…
Hahaha, generacijo…. cudi me da nisi slusao Samanthu Fox…. Ja evo priznajem da sam imala poster Jasona Donovana u prirodnoj velicini !! na vratima sobe …
• At 15. novembar 2006 21:44:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Dobro da je na početku, pa možeš isparati. Inače, na to mjesto možeš i prišiti neki ukras.
• At 15. novembar 2006 21:51:00, iznogoud said…
Ja sam gledao Samanthu Fox :)), a slušao sam Sabrinu (i gledao), a što se tiče prirodne veličine, imao sam Davida Hasselhoffa. I gledao sam Kliniku Schwarzwald :)). A tada sam pušio Milde Sorte. ponekad 57.
• At 15. novembar 2006 22:05:00, suzy q-tetka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
a-uuu, pa kud baš na pletenici! da je bar dupli rižin bod , al ovako…:-)
• At 15. novembar 2006 23:14:00, gocce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Potpuno te razumijem i ja bih porila. Dogodilo mi se to više puta. I ja te nebih nazvala početnikom u pletenju. Jako lijepo pleteš!!!
• At 15. novembar 2006 23:25:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
S obzirom na to, draga moja Majo, da smo sad na novom nivou, otvoreno priznajem pred svima (ah, zašto si me sad ovim citatom teleportirala u najmlađu mladost?!?!): Bila sam totalno zaljubljena u Bajagu, imala sam njegov poster iz Rock magazina u prirodnoj veličini iznad kreveta, i čak sam ga jednom (okej, više puta) nazvala telefonom 80-ih!!!! Jedanput mi se čak i javio pospanim glasom!!! :lol :lol :lol
• At 16. novembar 2006 8:30:00, Maslačak said…
Ja sam imala poster J.Donavana u prirodnoj velicini zalepljen pored RADNOG STOLA!I onda kao ucim a ustvari zeeeeeeeeeeeeeeeeevam u njegove zelene okice i uzdiseeeeem a on mi se osmehuje.jbte koja je to svojevoljna hipnoza!!!!
• At 16. novembar 2006 12:29:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ne očajavaj zbog greške. Evo, ja ću se „žrtvovati“ i nositi taj džemper ako niko drugi neće. Zauzvrat, daću ti moj poster u prirodnoj veličini, lepši sam od Rika i Džejsona zajedno, a i bolje pevam. A lepše se i uzdiše na moje postere.
• At 16. novembar 2006 13:35:00, pdp (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Je li netko spomenuo BRAVO? Ah, osamdesete…tiha patnja mi je bio Simon le Bon…ah! Nisam imala njegov telefonski broj 🙂
• At 18. novembar 2006 16:11:00, gocce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ajde , novi post ovaj je star već tri dana! Pozdrav!!!
• At 18. novembar 2006 17:56:00, Maya said…
Evo Gocce, evo stize 🙂

Ostavite odgovor

