Greska u pletenju / Knitting mistake

Ili, evo vam slike, a vi pronadjite grešku 🙂 :

Or, here is the picture, and you find the mistake 🙂 :

Photobucket

Eto je tu, lijeva mala pletenica je negdje na sredini okrenuta na suprotnu stranu …. Aaaaaaah ! Kao da nije bilo dovoljno što sam istu mustru počinjala 3 puta dok nisam pogodila u čemu je štos !!! Nista, paraćemo ….

There it is, the left little cable on the middle is twisted on the other side…. Aaaaargh !! Like it isn’t enogh that I started this 3 times till it was right !! Oh, well…..

——————-
KOMENTARI:


At 15. novembar 2006 10:51:00, spes said…
Vidim i baš mi krivo. Moraćeš da paraš skoro polovinu. A da ostaviš to kao tricky thing, nešto protiv uroka 🙂
• At 15. novembar 2006 11:04:00, spes said…
P.S. Vidi moj pretposlednji post. Ispravljena greška.
• At 15. novembar 2006 11:28:00, Maya said…
Hehehe, mozda bih i mogla 🙂 No, nemoj da ti bude krivo, jer ja pletem zato sto volim da pletem, a ne zato sto se mora zavrsiti. Teze ce mi pasti namotavanje sve oparane vunice, nego samo paranje 🙂 I hvala jos jednom za Ta divna stvorenja II ! 🙂
• At 15. novembar 2006 11:29:00, iznogoud said…
Prije nego što sam pročitao ijedno slovi ovogposta, ugledao sam sliku i primijetio grešku. Zgrozio sam se! Kako jedna iskusna pletilja može tako pogriješiti, čitavo jutro razmišljam. Čak i mi koji veze nemamo o pletenju, grešku smo vidjeli. Ne znam da li se osim greške išta vidi, toliko je uočljiva. Sjećam se da sam, između pete i sedme godine, najviše volio parati stare džempere. Čak mi je baka pelela bez veze samo da bih imao šta parati. A onda dođe onaj dio kad zapne i kad sedmogodišnjak popizdi zbog toga. Ali baka pomogne i ja nastavim. Kakva je to baka bila! Evo jednog posta u obliku komentara. Poštar danas mora stići! Vidimo se 02. prosinca
• At 15. novembar 2006 11:35:00, nikolina baka said…
E hvala ti Mayo za ovu gresku! Taman sam se pomamila da onih desetak kilograma raznih vunica iskopam iz podruma iz stanja konzervacije, da pronadjem stare igle i u radne pobede – strikanje tj. pletenje posle pauze od desetak godina. A onda si me lepo podsetila na ovavke (tuzne) trenutke kad mora sve da se para i kad vunica nije vise onako mekana i leprsava kao pre paranja. Tako, ostace sva ta moja vunica tamo gde jeste, zajedno sa idejama sta je od njih trebalo da se isplete. A i deca vise vole dukserice… (uteha?)
• At 15. novembar 2006 12:03:00, samba said…
ajme što to mrzim…pa paraj, pa hvataj očice, pa se obavezno par njih pogubi, par ih okrenem naopačke…ufffffffffffff, a baš ti je fina mustrica
• At 15. novembar 2006 12:48:00, kalimero said…
heheheheheeh, buljim u ekran, nabila sam nos uz isti, i ne vredi, nit znam koja pletenica, nit vidim gresku…..odustajem, moraces da ga doneses ovamo da uzivo ocenimo velicinu greske….
• At 15. novembar 2006 12:58:00, Maya said…
Hahahah, jao ljudi divni ste 🙂 @Iznogud: knjiga je stigla, bas prije par sati !! 🙂 morala sam posuditi iz firminog budzeta da bih je platila !! @nikolina baka: jooooj, bako, sad me oneraspolozi …. paranje je neizostavni dio pletenja… pletenje je divno samo po sebi, a paranje …. steta sto ne postoji Undo u realnom zivotu 🙂 @samba, drzi se curo, i nastavi sa pletenjem !! 🙂 @kalimero: sumnjam, posto cu je jos nocas ispraviti 🙂 🙂
• At 15. novembar 2006 13:46:00, iznogoud said…
E, sad ako me poštar zakine kao prošli put, zapaliću i njega i poštu :)).
• At 15. novembar 2006 15:09:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Draga Majo, u pravu si, vrijeme je da prijeđemo na viši nivo – ovaj post dokazuje da si mislila ozbiljno, meni to nikad ne bi palo na pamet 🙂
• At 15. novembar 2006 15:14:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ja ne vidim gresku…nikad pletilja od mene
• At 16. novembar 2006 8:50:00, tina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Necu biti lazno skromna, ja fakat toliko dugo pletem i sve oblike pletenica imam u malom prstu, tako da sam tvoju gresku vidjela odmah, doslovno me zveknula u oko! Srecom nisi daleko odmakla, pa ces lakse oparati. Volim komplicirane i masivne pletenice, volim njihov reljefni efekt …

Ostavite odgovor

