mash up

Šta je to, ko je to ?

(ovdje mi pada na pamet ono od Patak Dače: „jedna mlada dama, šeta uvek sama, ko je toooo, šta je tooo ?“)

Uh, mash up je nešto mnogo dobro…. Mora da probate ako već niste !! 🙂 Mash up je vrsta miksovane muzike i to one kada puste skoro istovremeno dvije numere različitih izvodjača – koje se nevjerovatno dobro uklapaju. Meni omiljeni mash up je Alicia Keys vs. Steve Wonder – Karmastition Remix. To, što kaže moj kolega, ne može trezan um da smisli. To je prosto toliko dobro, da je opasno.

Nisu svi mash upovi uspješni…. tako da još mogu da izdvojim par…. Madonna Vs. Kelis – Holiday Milkshake …… Michael Jackson – Bad Ghostbusters Theme …… Technotronic vs Justin Timberlake – Pump up the jam like I love you……. Eurythmics vs Eminem – Sweet Dreams vs Without Me………….

Nije da slušam Eminema i Timberlakea… ali ovi mash upovi su dobri. Barem za igranje, skakanje, i vrckanje guzom 🙂 Nadam se da ovdje razbijam predrasudu da su pletilje statične usjedjelice sa mačkama ?

Odoh dalje da igram ……. ne plete mi se.

—————-
KOMENTARI:
• At 13. novembar 2006 23:37:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Definitivno razbijaš predrasudu! Go go girl :)))
• At 14. novembar 2006 18:15:00, dram said…
mash up se odnosi i na neke druge stvari u muzici
• At 14. novembar 2006 18:53:00, samba said…
hahahaaaaaaaaaaa 😀 ne pleteš koncem, ali pleteš muzikom 🙂 is jesi mi ti neka mustra
• At 14. novembar 2006 21:45:00, Maya said…
@Jana: and here I go again 🙂 @dram: na sta se jos odnosi, bas me interesuje ? @Sandra: jos da vidis kako pravim kolace, issss….
• At 14. novembar 2006 22:34:00, Londonka said…
A jel mozes istovremeno da pletes i djuskas? To bi bio tobar mash up!!! Nisma cula kombinacije koje pominjes. Moracu da se potrudim

Ostavite odgovor

