Vikend pletenje / Weekend knitting

I tako, ovog vikenda bilo je gotovo po nešto za svakog iz Laletove familije 🙂 Još u toku nedelje završila sam ledjni dio za bratovljev sivi džemper, a onda se bacila na žutu vestu za Laleta (plela sam istovremena za tatu i sina, zar to nije slatko ? 🙂 ) Počela sam i rukavice bez prstiju za brata, da mu ne bude hladno dok ujutru vozi kola do posla:

Last week I finished something for all members of Lale’s family: back for grey swater and glove without fingers for my bother, and yellow vest for his son – Lale. Knitting for father and son in same time is very cute 🙂

Photobucket

Sredjivala sam i svoje zalihe vunice, rasporedila po projektima. Prije godinu dana zavidjela sam pojedinim curama na netu koje imaju pun ormar vune, a vidite me sada 🙂 Istog dana kupila sam i ovu divnu providnu kutiju, koju imate u svakoj plastičari, za nekih 290din. Ima raznih veličina, a zovu ih kutijama za frižider. No kako vidite, super su i jako uredne i za vunu.

I have arranged my yarn, and look what I have !! So much balls ! I also purchase this plastic box – it is for fridge, but – look, it is nice also for yarn. Some 3.6 euros.

Photobucket

Za vikend su rukavice bile gotove, zajedno sa oranž pantom za moju snaju. Materijal je St.George, i na etiketi piše da ima 70% vune, što čini mi se nije tačno, jer pod prstima izgleda kao skoro čisti pamuk.

In weekend gloves and panta for my sister in law are completed.

Photobucket

A gotova je i žuta vesta za Laleta. Snaja kaže da se pokazala kao jako praktična, s obzirom da se zakopčava na ramenima, i čičak trakom, a beba je slobodna da mlatara rukicama koliko želi.

And also yellow vest, from free pattern on the net. My sister in law sais that it is practical, because of the button on sholders, and freedom for baby arms.

Photobucket

Toliko pletenja. Moraću pauzirati. Žulj na malom prstu povećava se, što mi se ne dopada. Zato su tu knjige. Ili radnje 🙂

So much knitting, I must make a pause. I don’t like my little finger callus becoming biger. So, there are books. And shops 🙂

————–
KOMENTARI:
• At 7. novembar 2006 12:34:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ženo, pa ti pleteš brže od mašine 🙂 Predivno si isplela sve, a najslađi mi je, naravno, prsluk za Laleta! Ova kutija je odlična, i ja sebi planiram nabaviti nekoliko za vunu.
• At 7. novembar 2006 14:07:00, spes said…
Sjajan učinak u pletenju. Plastične kutije su za sve osim frižidera, ja u njima držim konac i pribor za šivenje.
• At 7. novembar 2006 14:11:00, spes said…
P.S. Već si sama smislila odličan naziv – kod Laletovih. Inače mi ne pada na pamet jedna reč koja bi ih sve obuhvatila.
• At 7. novembar 2006 14:49:00, Maya said…
@Jana, cini ti se da sam brza 🙂 Imala sam veceri kod Laletovih uz Tv za pletenje, a sve ovo su mali projekti, koji su gotovi za nekoliko sati. @Spes, da, Laletovi drze peskire u njima, bas su prakticne. Ja volim i one Curverove za pecarose, sa pregradama, u njima drzim konce i perlice
• At 7. novembar 2006 15:17:00, samba said…
vestica je bombon…i ja bi takvu
• At 7. novembar 2006 15:44:00, Maya said…
A tek sto je bombon sto ima medu na ledjima 🙂
• At 7. novembar 2006 15:48:00, Cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
jao…I ja bih da mi ispletes jedan dzemper ,kao sto si Laletu:-).Bas je sladak i moram da dodam da se iz svake tvoje recenice osjeca koliko ti volis Laleta i njegove.Sto je i normalno;-).Kiss
• At 7. novembar 2006 16:23:00, GOCCE (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
DRAGA TO JE SVE PREDIVNO, SVAKA ČAST. OBOŽAVAM VIDJETI PLETENE DJEČJE STVARČICE!!!
• At 7. novembar 2006 18:11:00, Maya said…
Cupkice, volimo se, sto cemo 🙂 Sto se tice dzempera, moram reci da je malo nepravedno traziti odmah ni manje ni vise nego dzemper. Posto ne pletes, ne znas koliko je to vise-mjesecni trud. Ajde neki sal…. Ako zelis dzemper, moras cekati juni, kada cu se osloboditi svih planova. Takodje, bilo bi lijepo i da ti odaberes vunu.
• At 7. novembar 2006 20:57:00, tina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ti si zivi dokaz koliko je lijepo imati nekoga tko plete u obitelji! Postala si i pravi „stasher“, imas lijepu zalihu vune. Ja odavno ne pravim zalihe, nekada jesam, sada vise ne. Koliko dodje tih 290 dinara u eurima? Cisto da znam usporediti cijene.
• At 7. novembar 2006 21:35:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Stvarno si brza, toliko toga si već isplela i to na ruke! A ova vestica je ne samo preslatka, nego i vrlo praktična. Medo je najslađi!
• At 7. novembar 2006 21:39:00, Maya said…
@Tina, hehehe, osjecam se kao zena kad stane ispred ormana i kaze: Nemam sto obuci !! Tako i ja stalno mislim kako bas ono sto vidim i zelim, nemam od cega isplesti 🙂 Posto se odnos dinar/euro kod nas mnogo koleba u poslednje vrijeme…. to bi bilo oko 3.60 eura. @SonJa, hvala 🙂
• At 8. novembar 2006 9:00:00, Cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majice,kad sam rekla da bih i ja jedan takav dzemper, nisam htjela da zvucim „nepravedno“;-).A dzemper u junu…?Pa…priznajem zvuci originalno,ali ipak nisam toliki egzibicionista…kad je moda u pitanju:-p.
• At 8. novembar 2006 9:12:00, Maya said…
Ma naravno, znam da nisi, nisi ti zloca :)…. nego, ja ga u junu pocnem, a zavrsim ga u septembru…. toliko vremena mi i treba.
• At 8. novembar 2006 10:58:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Blogo tvojoj obitelji! Plastične kutije su prava stvar – imam ih nekoliko i vjerojatno ću ih poćeti skupljati kao vunu!
• At 8. novembar 2006 12:41:00, More said…
Ženska glavo, ostaje li ti vremena za bilo sto drugo, od ovih silnih klupčića i igala? Ako ti je ovaj „radni materijal“ ovako pod konac, kako li ti je tek u kućici? Kod tebe treba svraćati na časove vrednoće i urednosti!
• At 8. novembar 2006 20:11:00, Maya said…
Hehehehe…. da ne radim 8 sati dnevno kao arhitekta, vjerovatno bih imala vise vremena za pletenje i setnje. Ali, mora se zaradjivati novac, a i na poslu mi je lijepo. To sto sam arhitekta mozda je uslov da budes uredan, ali nisu svi arhitekti takvi. Volim da slozim peskire pod konac i da peglam, to znaci nesto ? Kad se iznerviram, izvadim sve knjige iz polica, i ponovo ih slozim. To me smiruje. Kalimero zna da ja obozavam da uvodim red u racunar. Neuredne police me prosto mame da ih sredim…. a opet, sudje mi stoji neoprano po 3 dana….Odužih…
• At 11. novembar 2006 5:50:00, Dana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
great job arranging your yarn! When you have so much, it can be difficult to arrange in your home. Your knitting looks nice- I like the yellow baby vest.
Ostavite odgovor

