čokolada

Kaže meni Pribi prije neki dan…. kako tebi u naslovu stoji da ti je blog o čokoladi, a ne pišeš o njoj…. i onda dodje neki ljubitelj čokolade, i vidi nema ništa o tome, i toliko se ožalosti, da ode i utopi se u 100gr Milke…..

Čokolada je ….. moja omiljena hrana. Mogu je jesti skoro uvjek. Najviše volim mliječnu, mada ne odbijam ni sa lješnicima i suvim grožđem. Ne volim one punjene filom od jagode, to je grijeh. Iako nisam poklonik ijednog globalnog trenda, moram da priznam da Milka sa keksom poprilično dobro stoji u mojoj listi.

E sad, vječito pitanje: da li su skupe čokolade stvarno toliko bolje od jeftinih? Pa ne baš. Npr, imate neku bosansku Niku koja je jeftinija od Najlepših želja, a opet je bolja. Dakako, ima neka ekskluzivna Kraš sa lješnjacima, koja je duplo skuplja, ali što je dobra !!! U Neuhaus ne ulazim iz principa – smatram da je baš bezobrazno lijepu stvar i dostupnu svima, kao što je čokolada, prodavati tako ogavno skupo.

Dakako, zabluda je da čokolada goji. Ona je zdrava, pomaže da lijepo razmišljate, a i čini ljude srećnima. Evo ja sam skinula 5cm u struku za prethodna 2 mjeseca, a nisam prestala da jedem čokoladu. Jednostavno i dokazano.

Nedavno mi je moja draga drugarica iz Subotice donijela Tablerone Limited Edition, pola-pola crna i bijela čokolada. Prošli Limited Edition sam donijela iz Kanade, tada je bila crvena, sa ekstra dodatkom meda.

Photobucket

Čokoladu jedem od kad znam za sebe. Evo jedne fotografije, kad sam bila mala…. jeste da ne jedem čokoladu, već nešto slatko, ali tada moja nepca nisu znala da razlikuju šećer od čokolade 🙂

slado

(obratiti pažnju na sadržaj koji se sliva u pupak 🙂 )

Moja zavisnost može se vidjeti u sledećem: popela sam se na glavu jednoj drugarici, soleći joj pamet o tome kako treba da prestane pušiti cigarete. Njoj prekipi, pa mi kaže je to za nju kao za mene ostavljanje čokolade. I ja zaćutim.

Uh, kako sada ne sići dolje do prodavnice i kupiti čokoladu?

———————————
KOMENTARI:
• At 5. novembar 2006 18:25:00, Strider said…
Jao kako je medena slika 😀 😀 😀 😀 Ja ne mogu da poverujem u to da ne goji, mene je bogami ugojila nekoliko puta pa sam morao da se izgladnjavam da bi smrso…ali da je volim i da mi je potrebna to stoji. Dakle…My name is Ivan, and I’m an chocoholic.
• At 5. novembar 2006 18:31:00, Mungos said…
S tobom bih se složio da je čokolada zdrava i okrepljujuća, uz to što je slatka k’o čokolada. S tvojom drugaricom se ne bih složio ali to je zato što sam, ostavivši duvan, postao njegov ogorčeni protivnik. A slikica je prvoligaška! P.S. A za nas ljubitelje crne čokolade? (…min preko 40% kakaoa…)
• At 5. novembar 2006 18:37:00, iznogoud said…
Ja sam tradicionalist što se tiče čokolade, ja sam za Milku sa lješnjacima, cijelim ili sjeckanim, svejedno. Jednom sam naišao na čovjeka koji otvori čokoladu, pojede dva reda i onda spremi. ????? Meni se to nikad nije dogodilo. Dobra je i ona crvena Kraševa, a Životinjsko carstvo ništa ne valja, ali mi je omiljena zbog sličica. I da, Kolumbo i Toblerone. A Snickers da ne govorim. Moram u radnju.
• At 5. novembar 2006 18:49:00, janavi said…
mmm, ove toblerone su odlične, ja kupila, ima ih i u bg po većim samoposlugama
• At 5. novembar 2006 19:15:00, nikolina baka said…
e slika je ekstra! Inspirisala me da ozivim skener i pokazem vam neke slike od Nikoline mame i jedne i druge tetke kad su bile male… Kako si medena…okata…
• At 5. novembar 2006 20:38:00, tina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jedina cokolada koju jedem je ona koja ima preko 45% kakao mase, ovisnik sam o pravoj cokoladi koju ti zoves „crna“. Zadnja koju sam probala je crna s ljutim feferonom, interesantan spoj slatkog i ljutog, ne znas odrediti sto zapravo vise osjecas nakon sto se cokolada istopi u ustima. Poseban dozivljaj su cokoladne praline Leonidas i opcenito praline iz Belgije i Nizozemske, kombinacija cokolade, nugata i razlicitih krema – ravno erotskom uzitku. Ah da, zaboravih reci da svakodnevno pojedem komadic cokolade, crne naravno, obicno poslije rucka, ali nikada vece kolicine.
• At 5. novembar 2006 20:40:00, MOJmentalni_kung_fu said…
nijesam chokoholicharka ali svaku strast razumijem…a ti, naravno, i dalje imas te divne slike iz djetinjstva,sve bolju od bolje…
• At 5. novembar 2006 21:19:00, Maya said…
@Strider: tvoje mlado tijelo još je osjetljivo na čokoladu. Treba ti dugogodišnje iskustvo da od nje napraviš prijatelja 🙂 @Mungos: oh, da, crna čokolada… najzdravija, i samo u malim količinama. @iznogud, moj brat je takav, on uzme jednu kockicu, a drugu već ne može. Nadam se da je radnja radila i nedeljom 🙂 @janavi, ima?! @nikolina baka: jedva cekamo da vidimo slike 🙂 @tina: oh, da, BELGIJSKA ČOKOLADA!! Nisam je pomenula zato sto sam u jednom od prvih postova pisala o njoj….oh, nije mi dobro…… @mmfk: mozda je vrijeme da postanes ? 🙂
• At 5. novembar 2006 23:33:00, samba said…
idi ženo de me nađe?! I kud ja sad u ponoć da idem tražiti toblerone? Ili ću klincima kašikicom omazati nutelu 😀
• At 5. novembar 2006 23:38:00, jelo i ostalo said…
hihihi, kakva si secerlema, takva je i moja sestricina!
• At 6. novembar 2006 5:05:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Eh, i ja sam dokaz da čokolada ne goji, inače bih bio ogroman, a nikako da „nabijem“ masu… a još se trudim, a samo brže radi mozak od čokolade… doduše, obično ne jedem pravu čokoladu već rum-kasato, jafu, čokoladu s apirinčem, smoki… E da, najbolje je pomešati smoki sa onim kupovnim pudingom od čokolade, to je skroz super… pogotovo leti… I naravno, idem sad (u 5.09 am) dole do embarga da uzmem nešto čokoladno…. Mada bih mogao i nešto normalno, a onda da obavim i ostale posliće što me čekaju… Eto vidiš da sam pročitao 😉
• At 6. novembar 2006 6:24:00, dkrstic said…
Malo mi je neprijatno… mislim stvaaarnoo… ali OK… šalim se fotka je sjajna a polako mi postaje jasno otkuda stižu dobri postovi na ovom blogu… ČOKOLADA!
• At 6. novembar 2006 22:06:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sline mi cure! Žao mi je što sestru i mene roditelji nijesu slikali kao djecu (jemput godiške ak smo imale sreće)
• At 8. novembar 2006 12:05:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
mmmmmmmmmmmm, čokolada….. Super ti ovaj fotos iz detinjstva

Ostavite odgovor

