5 bebi dana / 5 baby days

Je l’ moguce da sam izdrzala 5 dana bez kompjutera ?! Bez interneta ?! Bez knjiga ?!…. o da 🙂 Bila sam u gostima bratu i snaji, a sada mogu reći i bratancu 🙂 Usput, postoji li neka imenica koja obuhvata ove tri osobe, sa moje tačke gledišta?

E pa mali Lale je prosto očaravajući 🙂 Naravno da jeste, sa tim predivnim očima, i malim tijelom koje poželiš da nosiš i gnjaviš do kraja života. U medjuvremenu da ugrizeš malo i te slatke ručice i koljena 🙂 Evo, uz dopuštenje roditelja, jedne fotografije:

hands

Laletova ručica u mojoj ruci

Nadimak Lale dobio je zato što tako plače… malo Lalalala, malo Lelelele, pa malo Nenenene 🙂 Jadničak i junačina tetkina, muče ga stomačni grčevi, pa se sav zacrveni od napora, a bogami je i poprilično glasan. Raste svakog dana, i već je sa 49 prešao na 52 cm !!

Stvarno, ne znam ima li što ljepše. Malo biće koje zavoliš kao njega samog, a ne kao nečije dijete. Satima da ga gledaš kako spava i pokreće se u snu, sanjajući. I kako miriše……. Nekoliko puta na dan pomislim koliko !! on ima da nauči !! – sve one stvari koje mi prihvatamo zdravo za gotovo.

—————-
KOMENTARI:

• At 4. novembar 2006 13:30:00, MOJmentalni_kung_fu said…
raznjezila si me skroz, tetka 🙂
• At 4. novembar 2006 14:55:00, samba said…
🙂 uživaj tetkice,kako su ovi moji krenuli, ja ću prije da budem baba nego tetka, nit mi se brat ženi, nit sestre udaju
• At 4. novembar 2006 14:58:00, nikolina baka said…
ljubi nozicu, rucicu… ljubi gusicu, guzu. Deca rastu srecna kad se ljube, a tetkina ljubav je carolija. Pitaj Nidzu.
• At 4. novembar 2006 17:26:00, tina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pa, od sada pa ubuduce ides u goste kod Laletovih, ne? Najjednostavnije moguce, ionako je sada maleni glava obitelji. Ako tvoja snaha doji reci joj da jede svjezi komorac, sigurno ima toga i kod vas za kupiti, iako nije uobicajeno povrce, preko mlijeka smiruje grceve kod beba.
• At 4. novembar 2006 18:07:00, iznogoud said…
Ova Tina je izvrsna. Prvo voli mačke, a onda ima i korisne savjete. Tina, dobila si još jedan plus. +
• At 4. novembar 2006 18:30:00, Maya said…
ajoj, jeste Tina izvrsna, zato je u mom spisku 🙂 Ali, moj Lale, ni rijeci o njemu !!??
• At 4. novembar 2006 21:49:00, janavi said…
a slika malog manekena u tetkinom modelu? Poljubac za Laleta :*
• At 4. novembar 2006 22:20:00, Nettle (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ijao! Ma bebe su zakon! Ja sam fascinirana svojom sestrom od strica! Nozice, ruchice, shachice… sva je slatka! Prelepa beba. A sad je josh malo i „zaznala“(nem pojma zashto se tako kaze) pa nam se samo smeje kad joj prichamo.
• At 5. novembar 2006 2:36:00, iznogoud said…
Lale je isto izvrstan. On je, takoreći, izvanredan :))). Slika je zanimljiva. Uvijek me fasciniralo to što bebe imaju sve isto što i mi samo puno manje. Bebe i mačke, to je skoro isto. Ti imaš sestrića, a ja imam pet malih mačkica od juče, četiri šarene i jednu sivu.
• At 5. novembar 2006 10:46:00, pdp (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ne, nema ničeg ljepšeg na svijetu! Što se tiče grčeva, svi imaju neke svoje savjete, ali ništa mi baš nije previše pomagalo. Možda je pomagalo jedino da skinem djetetu pelenu i da se ono ispod deke dobro istegne i razgiba nogice, da nije sputano i crijeva onda nekako prorade. Poslije sam vidjela da su i vježbe protiv grčeva slične. To mi je bilo u kriznim situacijama. Nije lako…sretno!
• At 5. novembar 2006 11:04:00, Mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ovo je preslatko….Tako krhko i medeno…:))) Ali vidi se da je decko – ima shiroku shaku i jak stisak! 😉 Neki dan sam bila s kolegicom s faksa na kavi. Dovela je svoju kcerkicu od 6 mjeseci. E, dijete i ja smo se toliko sprijateljili da malecka nije htjela meni iz krila! Nisam to nikad dozivjela. Sad sam sigurna – hocu dijete. 😀
• At 5. novembar 2006 12:50:00, Konj said…
Ovaj blog svakim danom sve više zaslužuje pažnju državnih organa. Ovo treba finansirati iz budžeta.
• At 5. novembar 2006 13:00:00, jelo i ostalo said…
sladak je Lale! ideš u brazbinu, možda tako, mada nije slatko.
• At 5. novembar 2006 15:35:00, iznogoud said…
Jedan od rijetkih veselih blogova čiji autor, u ovom slučaju autorka, zaslužuje sve pohvale. Isto tako, jedan od rijetkih blogova na kojem ću ostavljati svoke vrijedne komentare.
• At 5. novembar 2006 16:24:00, radovanovic_vladan said…
Upecatljivo, duboko, snazno i preslatko 🙂
• At 5. novembar 2006 17:01:00, Maya said…
Jao, ljudi, sto me tjerate da crvenim 🙂 hehehe, drago mi je da sam uspjela da napravim blog gdje vam je lijepo, a i ja se sama oraspolozim kad dodjem. @janavi, nece biti Laletovih slika. @pdp, hvala na savjetu! Snaja mu savija nozice, to mu pomaze, a ja vidim da mu prija i kad mu se malo masira stomacic, mada oprezno – zbog pupka. Jao ljudi, pa zamislite to novo malo tijelo, treba sistem da proradi! Kakvo cudo! @iznogud: jao, pa i meni je palo na pamet da su ljudske i macje bebe slicne, samo to nisam smjela bas pred roditeljima reci 🙂 @MishMisho, ja mislim da bi ti bila divna mama 🙂 @JiO: hehe, moze… ili idem u bratovu, ili bratiću…. mada mi se ono Tinino svidja, idem kod Laletovih 🙂 smislicemo nesto, a spes spei ce sigurno znati 🙂
• At 5. novembar 2006 23:58:00, spes said…
Poslednjih dana nemam baš mnogo vremena, i kad dođoh kod tebe – čudo novih postova, a ovaj je sa mojom omiljenom temom – bebe. Baš danas sam, preturajući po stvarima našla Nešine prve čarapice i patofne koje sam mu šila kad je imao par meseci. Možda ću ih snimiti. Ali kakva milina. Kao i ova ručica na slici. A šta ću ja to znati?
• At 6. novembar 2006 9:23:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
🙂
• At 6. novembar 2006 15:57:00, Maya said…
@Spes, jao pa sta cu kad vise ne pisem po forumima, moram blogovati 🙂 A znaces kako se jednim imenom zovu moj brat, snaja i Lale, sa moje tacke gledista. Kako da kazem kod koga idem i to oznacim jednom imenicom?

Ostavite odgovor

