mačke, mačke …. cats, cats….

Napolju bjesni oluja, znate i sami. Fantastično je, iako strašno. Miriše predivno. Ruši pneumatsku konstrukciju iznad teniskih terena. Pomislim kako je sada životinjama napolju. Ili ljudima bez krova nad glavom. Jasno je da će sjutra biti hladnije. Dolazi zima.

There is storm outside…. Smell great 🙂 Wonderful, yet horrid. Makes me think about people or animals outside.

No, htjela sam započeti post sa drugom temom, i ne mogu sada da odolom a da ne napišem! Gledam na netu neke slatke slike mačaka…. ili slike slatkih mačaka 🙂

But I wonded to write about smtg else…. the cats! Here are some links to funny pictures…. although some of them are terrifing, cause some people think it is funny to dress animals….

Sajt http://www.cuteoverload.com/ ima slatkih, ali i strašnih slika (neki ljudi misle da je smiješno kada životinji nešto obuku). Mačke koje leže u grudima žena, mačke koje leže na ledjima sa sve četiri na četiri strane… ma znate i sami ako neka mačka živi sa vama 🙂

Pogledajte i http://prints.deviantart.com/photography/nature/domestic/

Filmić na http://www.youtube.com/watch?v=tR_LccOnBMY je presladak!! Iako ne razumijem kineski, sve je jasno 🙂

I kad sam već krenula sa linkovima, evo par preporuka za blogove koji prate lude ideje šta sve ljudi znaju staviti na sebe, obući i obuti… Ne znam je l smiješno ili strašno……(inspirisano Bodulkinim postom).

And going with links, here are more…. what people would put on themselves is unbelievable…..

http://gofugyourself.typepad.com/

http://whatnottoknit.wordpress.com/

Inače, Strider me je potpuno zaludio postavljanjem fotografija na net… pa desno možete vidjeti neke galerije koje sam otvorila. DeviantArt je fenomenalno mjesto, brzo je napredovao, a i impozantno je koliko novih radova ljudi postave u sekundi.

My friend is the one responsable for me going crazy and putting so much photographs on the net…. So on the right you can see some galeries I’ve made. DeviantArt is great, it is amazing how many people put their works in one second.

——————
KOMENTARI:
• At 29. oktobar 2006 21:57:00, iznogoud said…
Svi seru o referendumu, a ti pišeš o mačkama. Još jedan +. Zanimljivo, ali kad sam vidio da se sprema oluja, pitao samse da li će sve moje mačke naći zaklon. I one koje nisu moje. Mačke su puno važnije od bilo kakvog referenduma. Ne zato što bojkotujem nego me ne zanima. Živjeli!
• At 29. oktobar 2006 22:17:00, suzy q.-mačkoljubac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
kad sam bila klinka, volila sam skinuti haljine sa lutke i obući nečiuju ili ničiju mačku i vozati u kolicima. Mačke se nisu bunile, dapače uživale su drijemajući. Jedino je bio problem, kad se naspavaju, iznenada iskoče iz kolica i odu u haljinici…
• At 30. oktobar 2006 14:49:00, samba said…
oh honey 🙂 tell me about it…I am infested
• At 30. oktobar 2006 16:56:00, kalimero said…
odmah si me rastuzila….setila sam se kako sam te ubedjivala da jedno udomish :(:(:( nego, malo offtopic, sta ce ti nadimak za malenog, nek bude Malo Pache….u skladu sa papuchicama… i, da, znam da uzivas sad sa njim, ljubi ga mnogo, mnogo 🙂
• At 30. oktobar 2006 17:53:00, lepensky said…
„DeviantArt je fenomenalno mjesto, brzo je napredovao…“ -u odnosu na?
• At 30. oktobar 2006 18:50:00, tina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Rim je pun macaka, posvuda su. Moja susjeda je „gattara“, sto znaci ona koja hrani napustene macke ili bolje one koje nikad nisu ni imala doma, vec zive vani. Jedna od najdirljivijih scena humanosti vezana je upravo uz macke – jedan stari beskucnik, sav u prnjama, neuredan i neopran, zarasle brade, izlazi iz trgovine s konzervom hrane za macke i bocom vode i ide nahraniti macke u parku. Trebala si samo vidjeti macke koje su se grebale o njegove noge, vjerojatno ih redovno hrani. Tko zna gdje on nesto pojede…
• At 30. oktobar 2006 19:31:00, nikolina baka said…
Ocu i ja macu….. i kucu…. i papagaje i morsko prase i zeca i…
• At 4. novembar 2006 12:56:00, Maya said…
@Lepensky, u odnosu na mnoge druge projekte slicnog tipa kojima se sada ni imena ne sjecam. @Tina: ooo rimske macke su posebna sorta 🙂 U zivotu nisam vidjela slican nadmet, divalj i uzviseniji stav.
• At 4. novembar 2006 13:31:00, iznogoud said…
Ovo što je napisala ova Tina je izvanredno! Tina, odličan komentar. Prilika za post. Otvori blog.
• At 4. novembar 2006 14:03:00, Maya said…
Tina vec ima blog…. vidi lijevo, grupa pletacki blogovi, pa Crafts&life in Rome.

Ostavite odgovor

