čitanje…. / reading ….

Pošto svi ovih dana pišu o Sajmu knjiga, ajd i ja da kažem koju….. i to samo to da ove godine nisam išla, i baš se nešto ne kajem. Ne nedostaje mi gomila ljudi koja se šetka sa jednom kesicom, i gura…. Kao da Plato i Laguna inače ne postoje tokom godine, nego se samo u vrijeme Sajma mogu kupiti njihove knjige. Dobro, ovo je moj utisak od prethodnih godina…. No, pitam se uvjek, gdje je taj silni načitani narod tokom godine?

Prije neki dan završila sam treću knjigu trilogije Abhorsen, koja se isto tako i zove.

These days there is a Book Fair in Belgrade… I didn’t go – can’t stand the crowd….. Few days ago I’ve finished third book of Abhorsen trilogy:

Photobucket

Ostaje mi samo još da pročitam dodatnu priču i eto me potpuno obučena za rukovanje nekromantskim zvoncima :). Potrebno je da kažem kako je Mogget – biće u obliku bijele cica mace, jedan od meni omiljenih likova? A knjige… jao, pa teško mi reći kakve su, a da ne pomenem kraj….. uglavnom, zanimljiva EF. Kad pomislite da mu se teorija i svijet klimaju, on taman da objašnjenje zašto je to tako.

Gospodin Garth Nix napisao je još dosta knjiga….. dočepaću ih se jednog dana, da ……

A sad ću sa zadovoljstvom da napadnem Brajsona i „Kratka istorija bezmalo svačega“…. Usput, čitam i „Formule ljubavi“, pa da obrazovanje bude potpuno. Iskreno, krivo mi je što sam čitanje zapustila, ali ne može se i plesti i čitati…. ili može?

And now I’ll jump to Bryson’s „Short history of nearly everything“…. and „Love formulas“ for some life education. I’m sorry that I’ve neglected reading, but a person cannot knit and read at the same time? Or can?

————–
KOMENTARI:
• At 28. oktobar 2006 23:23:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Potražit ću ja ove naslove na Interliberu, bude li sreće…
• At 28. oktobar 2006 23:25:00, Maya said…
To samo ako volis epsku fantastiku. Doduse, glavni likovi su zene, to se meni dopalo. Kod nas su za sada prevedene prve dvije knjige. Za djecu nije, mozda kad predju 15u.
• At 29. oktobar 2006 9:16:00, spes said…
Volim sve vrste fantastike. Nekako me najbrže prenesu u neki drugačiji svet. A Sajam – mene privlači kao najveća knjižara kod nas, toliko knjiga na jednom mestu. Gužva kao nuspojava je neizbežna. Jedno vreme nisam posećivala Sajam – devedesetih, u vreme gospođe ruskog akademika i izdavačkih poduhvata u vidu njenih sabranih dela. Sada, ponešto se promenilo, a ima i one privlačnosti od ranije…
• At 29. oktobar 2006 10:21:00, iznogoud said…
Očigledno je da ti možeš istovremeno plesti i čitati. Pohvaljujem.
• At 29. oktobar 2006 23:04:00, Maya said…
@spes: fantastika je pomalo opasna… zna da odvuce, ali kako se vratiti? @iznogud: ne istovremeno 🙂 mada pokusacu – brat mi je obecao napraviti drveni stalak za knjigu….
• At 6. novembar 2006 5:12:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Upravo pročitao Sabriel malopre, počeću ili sad ili sutra Lirael… 😉

Ostavite odgovor

