Prvi susret / First encounter

Posto mi je juče bilo loše, nisam uspjela da vam odmah prenesem moje utiske sa prve posjete bratancu…. Jao, odakle da počnem! Tako je mali, tako sladak, tako lijep ! Nisam očekivala da će biti tako mali, ali opet – ja i nisam ranije vidjela tako malu bebu. Kako se budi, kako zijeva, kako lijepe oči ima. Kakav pogled, kakve poze pri spavanju ! Kako jako stičće šake kada plače, toliko da mu prstići pobijele. I rita se junački 🙂 I stavlja ruke pod glavu dok spava kao veliki 🙂 I kakav izraz lica imaju moj brat i snaja dok ga gledaju ili drže ……

Kupljena sam, odmah…..

I went to see my nephew! I don’t know what to say first ! He is so small….. And so sweet and cute, when he yawns, and when he looks with his beautiful eyes. And what a strong grip he has! And what an expression on my brother’s and sister’s in law faces when they look at him …

I’m bought, right away…..

————–
KOMENTARI:
• At 27. oktobar 2006 10:40:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prava tetka 🙂
• At 27. oktobar 2006 11:43:00, spes said…
Sta je rekao za kompletic? :)))
• At 27. oktobar 2006 11:45:00, Maya said…
Još ništa, veliki mu je 😦 Biće to taman za januar, kada bude najhladnije 🙂
• At 27. oktobar 2006 14:18:00, machor said…
super tetka 🙂
• At 27. oktobar 2006 14:28:00, nikolina baka said…
Bravo tetka! Sad ces videti sta je to ljubav! Jos ako su ti blizu, blago tebi.Jos jednom nek je srecan.
• At 27. oktobar 2006 20:37:00, samba said…
a slika? brus…samo nek si ti bolje 🙂
• At 27. oktobar 2006 20:51:00, Maya said…
samba, samba, citaj prethodne postove i komentare 🙂 nece biti fotografija ni pravog imena.
• At 27. oktobar 2006 23:10:00, Galadriel said…
Joj, ta ručica ispod obraza dok patuljčić spava…I smeje se, dok sanja, verovatno kako sisa :))
• At 27. oktobar 2006 23:57:00, iznogoud said…
Lijepo napisano.
• At 28. oktobar 2006 10:49:00, Mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bash tako – lijepo napisano. :)))
• At 28. oktobar 2006 11:49:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Znala sam ja da će se dogoditi ljubav na prvi pogled 🙂 Veliki poljubac malenom čovjeku i njegovoj tetki!
• At 28. oktobar 2006 12:13:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majo, imaš mail 😉
• At 28. oktobar 2006 12:28:00, Mungos said…
Možda zbog sajma i onih silnih raznih rečnika koje sam razgledao, sve mi nekako iskače reč: pelcer, i dok čitam tvoj post. 🙂
• At 28. oktobar 2006 23:26:00, Maya said…
Ajoj, Mungose, kako to ? … mislim, nije mi jasno.

Ostavite odgovor

