Žute papučice / Yellow baby booties

Prvo, hvala svima na pohvalama za blog 🙂 Nije mi dobro: uši mi rastu, topim se, i crvenim 🙂 Da nije bilo Pribija, ne bih uspjela sve sama !

Sinoć sam isplela još jedan par papučica, slatke su, nema šta 🙂

Last night I knitted these yellow baby booties. Sweet, aren’t they?

yellow baby boots

Moj nazeb je prestao, tako da napokon mogu da odem da vidim bratanca. Nadam se da će mi sinuti neki nadimak za njega, da ne bih stalno morala da pišem: moj bratanac 🙂 Oh, pa on već ima 6 dana !

The cold has finnaly passed, so I can visit my nephew for the first time ! Oh, he is already 6 days old!

————–
KOMENTARI:
• At 25. oktobar 2006 11:25:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Divne su, jedva čekam da i ja pokažem svoje!
• At 25. oktobar 2006 13:16:00, fuga said…
super su ti papucice…Jel mozes i meni jedne da ispletes…Sad ce zima, trebace mi…
• At 25. oktobar 2006 13:53:00, Maya said…
Jano, brzo fotkaj i postavljaj 🙂 Fugo, bojim se da je red tako dugacak da je moguce da ces ih dobiti tek za sledecu zimu….
• At 25. oktobar 2006 15:11:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš su simpatične. A zašto se zovu papučice a ne čarapice?
• At 25. oktobar 2006 16:46:00, kalimero said…
E, bas ovakve zute….:) Takve boje je i taj prslucak sto sam ti pricala da je i Bata imao kad je bio tog uzrasta :):):)
• At 25. oktobar 2006 19:25:00, samba said…
a jel 🙂 pa čestitke za bratanca:) obuj dijete
• At 25. oktobar 2006 20:51:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Preslatke su! Joj, morat ću i ja isplesti takve, iako nemam još za koga.
• At 26. oktobar 2006 9:27:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Blago tome nečaku!
• At 26. oktobar 2006 13:15:00, Strider said…
Sletke su.. Bas mi je drago sto konacno mozes da ga vidis 😀
• At 26. oktobar 2006 16:59:00, gocce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Preslatke su i ja ću pokušati napraviti jedne za mojeg malog sina.
• At 26. oktobar 2006 17:19:00, Lazy_Rider said…
Super su. Prave zimske!
• At 27. oktobar 2006 3:43:00, Maya said…
Hvala svima na pohvalama !:) @Pribi, zato sto idu preko pamucnih carapica. @Kalimero, hehe, bice kao pače 🙂 @gocce, samo naprijed, brzo se pletu.
• At 27. oktobar 2006 9:56:00, Mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sjatko!! 🙂 Josh ne planiram djecu imati, ali uhvati me tako nekad zelja za pletenjem tih malih papucica, dzempera i inog. 😀
• At 27. oktobar 2006 10:00:00, jelo i ostalo said…
ja bih jedne ovakve ali velike i crne i sa izvezenim rotkvicama!
• At 27. oktobar 2006 10:43:00, Maya said…
@MishuMisho: naci ce se sigurno neko kome mozes pokloniti, neka ustanova za nezbrinutu djecu, ili neki prijatelj koji je tek dobio prinovu. @JeloIostalo: ako se pojavis na blog okupljanju ……
• At 27. oktobar 2006 13:59:00, LILIJAN (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
TREBA DA STAVIS FOTKE BRATANCA NA NET… VEC JE STAR NEDELJU DANA, A JOS NEMA NJEGOVE SLIKE… CCCCC… VIDELI SMO GARDEROBU, A SAD I MANEKENA…
• At 27. oktobar 2006 14:04:00, Maya said…
Lilly, nece biti fotografija, niti pravog imena. Malo pače mače nije moje 😦

Ostavite odgovor

