Vunica iz Zagreba / Yarn from Zagreb

Na pomenutom putovanju u Zagreb, dobila sam na poklon od Jane ovaj divan materijal. Zeleno je čupavo, a crveno nešto božanstveno, što prvi put vidim u životu… nekako cjevasto 3D 🙂 Jedva čekam da vidim kako ispada! Vjerovatno ću od toga napraviti neke čipkane rukavice ili sl.

On mentioned raod to Zagreb, Jana gave me this beutiful yarn ! The green is shaggy, and the red is divine… somehow tubed 3D yarn 🙂 I cannot wait to see how it looks when it is knitted…. I will make some lace gloves or smt…

Photobucket

U „Na-Mi“ (prodavnica je nekakada, kad sam bila mala, postojala i na Cetinju, a sigurno je bila i u vašem gradu), kupila sam dosta vunice…. sada je imam u kilogramima, zajedno sa onom kupljenom prije nekoliko nedelja, i imaću da pletem sledećih godinu dana 🙂

Prvo, tu je materijal za ovaj karirani džemper, u kome ću ciklamu zamijeniti ljubičastom:

And I bought these, and now I have so much yarn that it will take me a year to knit it all 🙂 First, this yarn is for plaid sweater, and I changed pink to violet.

Photobucket

Zatim žuta vuna, za bratanca, tanja vuna za vestu i deblja za papučice:

And than this yellow, thicker for baby booties, and thiner for this baby vest:

Photobucket

I još jedan projekat za mene, prsluk sa rombovima, kao na slici, samo veći naravno 🙂

And one more project for me, bigger offcourse :), pullover with rombs:

Photobucket

U vozu sam plela Pantu – traku za glavu. Interesantno je kako sam se tek na pola puta sjetila da je upravo CrnaOfca dala taj link i prevela mustru ! 🙂 Završila sam je u kafiću, i sastavila sa onim Three needle bindoff, koji je prosto fantastičan.

I knitted Panta in the train. It looks realy nice, and I used Three Needle Bindoff, which looks wonderfull.

Photobucket

—————
KOMENTARI:
• At 23. oktobar 2006 21:07:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Stvarno si si „zacrtala“ puno posla.
• At 23. oktobar 2006 22:41:00, Mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prvi put sam na tvom blogu i jedva nadjoh kako se komentira. 🙂 Svidja mi se (pogotovo pletivo i fotke), pa cu ceshce svratiti. Citam kako si nedavno postala tetka. Cestitam. 🙂 Do citanja.
• At 24. oktobar 2006 19:16:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Puno je toga (glede pletenja) pred tobom! Pune rike posla! Uživaj!
• At 24. oktobar 2006 22:35:00, kalimero said…
Ja cu malo offtopic, ali …. fenomenalno ti sad izgleda blog!!!!! Rekoh ti to danas uzivo, ali moram i ovako glasno i jasno pred svima! Kad se setim od cega je poceo i kako sad veselo i sareno izgleda, odmah se odushevim!!!!!! Samo ovako nastavi i da zima bude jos bolja!!!!!
• At 24. oktobar 2006 22:43:00, ofca (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
njam vunica:D i bilo je tako super, i odlicna je ova vesta koju si planiras plesti:)
• At 27. oktobar 2006 3:45:00, Maya said…
@MishMisho, dobrodosla! @Sandra, uh, bas i da znas da cu da uzivam. Malo malo, pa pogledam koliko imam vunice 🙂 @Kalimero, hvala, curo, hvala !:) @ofca, njam, vunica…. vestu sam evo vec pocela.

Ostavite odgovor

