Dan u Zagrebu / A day in Zagreb

Juče sam dan provela u Zagrebu 🙂 Cilj je bio upoznati mlade pletilje koje znam preko neta – CrnuOfcu, Janu i SonJu. Kompletan utisak je predivan, em upoznati njih, em plesti sa njima, em vidjeti nešto novo i provesti dan u drugom gradu. I otići u kupovinu vunice, ali to u sledećem postu. Slikale smo se u jednoj velikoj knjizari nalik našem Mamutu. Eh, rastopila sam se prosto u tom društvu, super cure, knjige, kafa i ćakulanje.

Yesterday, I was in Zagreb :), to meet girls from knitting forum. It was wonderful…. to get to know them, to knit, to see some other city.This picture is from giant book store…. just very nice, to be with these girls, knit, dring coffie and talk…

Photobucket
(desna slika preuzeta je sa SonJinog bloga)

Sam put traje oko 6 sati – krenula sam po mraku, a uskoro je stigla zora, i mogla sam uzeti plesti. To je prosto divno – bila sam sama u kupeu, čuje se zvuk voza tatam, tatam… a ja pletem u istom ritmu 🙂

It takes 6 hours to get from Belgrade to Zagreb. I started in dark morning, and then the light came… I was alone in coupe, hearing the sound of train, and knitting in the same rhitm…

Photobucket

Cure su me kasnije provele kroz grad, išli smo i na vožnju uspinjačom, što je krajnje simpatično 🙂 Zagreb je …. poseban nekako. Uredan. Najviše mi se svidjaju popločani putevi za tramvaj. Parkovi i fasade uredjeni, fontane, popločane površine…. Imaju i Tolkien bar 🙂 – ali ovo nije onaj koji sam vidjela prošli put, nema ona oslikana vrata sa Gandalfom i jedino što ga vezuje za Srednju zemlju je gomila postera iz filma :(.

The girls took me after to a walk. Zagreb is beautiful, neet somehow. I like tram pattway, and also beautiful parks and buildings. We also went to Tolkien Pub 🙂

Photobucket

Noću, mnogo ljudi je izašlo u centar, da prošeta i sjedne na još uvjek napolju postavljene barove po sredini pješačkih ulica. Puno mladih, parova, isti odnos plavuše/darkeri kao i kod nas. Mada nisam nijednu curu vidjela golog stomaka, ali kažu da i toga tamo ima 🙂

Katedrala je zaista predivna – mada me čudi da su skele bile i prije 2 godine tu. No, vide se promjene. Šteta što je bila zatvorena, no i ovi noćni snimci nisu ispali loše 🙂

Photobucket

Pošto mi je voz kretao u ponoć, nisam mogla moje domaćice zadržavati toliko, pa sam otišla u par knjižara, i pogledal izložbu arhitektonskih djela na glavnom trgu. Tu sretnem asistenta sa fakulteta i kolegu, koji su tu bili radi nekih arh. predavanja, pa malo popričasmo, popismo piće, pa još malo prošetali.

Photobucket

I tako dodje ponoć, pa se ja poput Pepeljuge, iskradoh iz Zagreba i krenuh na istok…..

And then the midnight came, and I sneaked out from Zagreb, like Cindarella…. and parted toward the East ….

————–
KOMENTARI:
• At 22. oktobar 2006 19:33:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Moramo ovo ponoviti!
• At 22. oktobar 2006 19:34:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Drago mi je da ti je bilo lijepo. Katedrala je, nažalost, non-stop pod skelama. Prvotno je građena od dolomitskog vapnenca, što nije građevinski materijal, i teško se obnavlja jer je kamenje iznutra izgrizeno poput pećine. A ne može se baš sve zamijeniti. Nekad mislim da će se jednom samo urušiti. Drago mi je da smo se upoznale!
• At 22. oktobar 2006 19:37:00, suzy q-tetka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
koliko ste uspjele naštrikati?
• At 23. oktobar 2006 3:08:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepo… treba se družiti i upoznavati nove ljude… 😉
• At 23. oktobar 2006 9:20:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slijedeci put evo i mene! Plavi kompletic je apsolutno predivan, cestitam ti sto si postala teta, a kako se mali zove?
• At 23. oktobar 2006 9:25:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ali Majo, nije bila ponoć, lepo piše na crvenom satu „11 45“ (ko još drži sat na podu? ili si to plesala po zidovima?). Baš mi se sviđa da svoje putopise završavaš fotografijom cipelica.
• At 23. oktobar 2006 9:51:00, Beogradoholik said…
jeeeeej! vidim tamo jednu ridjkastoo, kovrdjavoo! (-:
• At 23. oktobar 2006 9:57:00, Beogradoholik said…
*odlitjne* su ti notjne fotke!
• At 23. oktobar 2006 13:06:00, MOJmentalni_kung_fu said…
uzivala u citanju i gledanju.
• At 23. oktobar 2006 14:09:00, samba said…
🙂 eh…sve se nešta družimo ove dane, samo ja u pravilu tračam i kafenišem, a ne pletem ( i svaki SVAKI put kad sam na tvom blogu dobijem želju za pletenjem i ugriz svjesti jer sam to zapustila
• At 23. oktobar 2006 14:45:00, nikolina baka said…
Ja jednostavno proglasavam tvoj blog najjjj.. Procitam, nagledam se lepih fotografija, putopisa i reportaza. Divno. Organizovano i kreativno u isto vreme.
• At 23. oktobar 2006 19:54:00, Maya said…
@Jana, obavezno! Steta sto nismo blize! @Suzi, ne puno. Evo u sledecem postu sta sam ja napravila. @bodulka, necu pominjati pravo ime bratanca na netu, nece biti ni njegovih slika. @Pribi, hehe, i meni je drago, jer je to nekako samo moja ideja 🙂 @Beogradoholik, hvala, bas sam se trudila. @samba, pa sta cekas zeno ?! 🙂 ajde, 2 reda – 2 reda 🙂 @nikolina baka, hvala hvala, da znas da mi tako nesto mnogo znaci sto kazes !!
• At 24. oktobar 2006 17:40:00, Isabelle (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
It seems like you had some fun time! 🙂
• At 24. oktobar 2006 22:47:00, Konj said…
Mlade žene s pletivom u rukama! Ura! Ženstvenost još nije umrla.;) Ovo je najseksi slika na mojblogu koju sam vidio do sada.
• At 26. oktobar 2006 13:19:00, Strider said…
hehe vidim da je bas lepo bilo. Dopadaju mi se fotografije iz voza ponajvise, i ostale su lepe, 😀
• At 27. oktobar 2006 3:40:00, Maya said…
Hahaha, Konju, divan si ! Kao sto rekoh na drugom blogu, ocekujemo od tebe uskoro neke sexy slike sa vunicom … naci ces ideje na netu, sigurna sam 🙂

Ostavite odgovor

