Jesen, volim jesen !!

Kako uživati u sunčanom jesenjem danu? Toplo se obući, sjesti na biciklo, i odvesti se….. grad polupust, asfaltira se Bulevar….. na Kalemegdanu, ljudi šetaju, svi uživaju. Neki dječak psuje i viče na svoje roditelje, hoće pa hoće niz zid da baci plastičnu flašu. Dobro je da nije, uhapsili bi me. Ostavim biciklo i uzmem fotoaparat u ruke….

Photobucket

Onda malo čitam, pa opet fotografisem….. odvezem se do najljepšeg zida u Sivogradu…..

Photobucket

….. pa kroz Knez, kupim Pećinine kokice za kod kuće….. dodjem kući, tretiram se uz puno vode i Lush proizvoda… skuvam toplu supicu, pojedem je sa pavlakom… pa ispečem kokice….. i pojedem ih…..
…. sada, Nes kafa sa čajnim kolačićima…

Photobucket

A sjutra na posao…

————-
KOMENTARI:
• At 15. oktobar 2006 19:40:00, niko said…
svaka cast na fotkama
• At 15. oktobar 2006 19:42:00, Mungos said…
lišajeve si u dušu uslikala 🙂
• At 15. oktobar 2006 22:27:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Predivne slike!
• At 15. oktobar 2006 22:53:00, niko said…
koji je to foto, hocu kupim! mada ti si profi, treba to znati…
• At 15. oktobar 2006 22:58:00, samba said…
ŠALJEM TI PORUKU
• At 16. oktobar 2006 7:10:00, nikolina baka said…
Srecan je covek koji se raduje svemu sto ga okruzuje. I kokice i supica… A slicice su divne!!!!!
• At 16. oktobar 2006 11:36:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Moje duboko poštovanje što si dovoljno mudra da znaš prepoznati pravu ljepotu!
• At 16. oktobar 2006 13:04:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Dobro Jana kaže. Što se tiče kompletića dolje…savršen je!
• At 16. oktobar 2006 20:29:00, pamil (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
E ovo meni definitivno treba.Ne opterečivanje sa poslom,životom i ostalim sr….a,nego umješnost u pronalaženju malih stvari što te čine sretnim.Svaka čast.Nego zašto svoj grad zoveš sivograd,kolko sam skužio živiš u Bg. Nisam do sad vidio grad sa toliko“duše“,a vjeruj mi dosta swam gradova „doživio“.Budi mi i dalje tako sretna sa malim stvarima,možda to i ja nekad naučim.
• At 17. oktobar 2006 13:59:00, adrian said…
jesen je fnomenalna, ali je retko ko voli, jos kad padne magla…
• At 17. oktobar 2006 14:48:00, spes said…
Da, male stvari i prava lepota. Većina nas reaguje na to. I jesen. Može biti vrlo lepa. Ali ja ipak željno čekam ravnodnevicu jer posle toga je duži dan.
• At 17. oktobar 2006 20:02:00, pdp (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tek sad kužim da sam ostala nepotpisana.
• At 18. oktobar 2006 1:24:00, zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kompletić je savršen. Fotke su prelepe, ali me malo živcira što Beograd zoveš sivograd. Objasni!
• At 18. oktobar 2006 10:29:00, jelo i ostalo said…
super slicice!
• At 22. oktobar 2006 13:03:00, Maya said…
Zana, izvini sto nisam odgovorila na tvoje pitanje…. spremam poseban post na tu temu, bice ovih dana.
• At 26. oktobar 2006 13:21:00, Strider said…
Ova u sredini je skroz zanimljiva, svidja mi se, ali mi je treca najlepsa ipak.
• At 26. oktobar 2006 17:27:00, Lazy_Rider said…
Odlične su fotografije. Pridruži nam se na http://www.flickr.com ima stvarno velikih majstora fotografije.
• At 27. oktobar 2006 3:46:00, Maya said…
Jao, Lazy_Rider, hvala na pozivu, ali mozda jednog dana 😦 Za sada sam na toliko foruma i sajtova da ne postizem. No vidim da je flickr super, jer ljudi bas komentarisu i druze se.

Ostavite odgovor

