Nakit i ideje

Evo šta sam radila prije neko veče…. Od starih drvenih mindjuša koje sam kao srednjoškolka kupila u Kotoru, i crvenih koje sam kao diplomirani arhitekta kupila u Rimu …… napravih kombinaciju i dobih nešto novo 🙂 Promjena sistema. To ću isto uraditi i sa ovim braon i oranž mindjušama koje su starije nego ja, a dobila sam ih u nasljedstvo od tetke. Problem je samo što se teško nalaze ovi dodaci za provlačenje kroz uši, a da su mesingane ili tamne. Ima tu još svačega da se napravi od nakita, ali sačekaće ideje i strpljenje.

Photobucket

Šta se sluša ovih dana? Snow Patrol…..

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

(što mi nekako teško padne, s obzirom da više ne znam šta mi je…. hoću onog ko me neće, a neću onog ko me hoće….. mada čitam ovih dana knjigu „Čežnja jake žene za jakim muškarcem“, ništa mi i dalje nije jasno. Ali stigla sam tek do pola :). )

U ICQ razgovoru sa Beogradoholikom, dodjosmo i do pitanja: ‘oće li biti uskoro blogovskog okupljanja? Jeste za? Imate neku ideju gdje? Da bude sredinom novembra? Po danu, pa da nam u goste dodju i Bata, Nikola i Vuk, sa Kalimerom, bakom i Maslačkom?

——————
KOMENTARI:
• At 11. oktobar 2006 22:07:00, Konj said…
Još jedna potvrda da su arhitektuše mnogo pametnije od ETFakuša.
• At 11. oktobar 2006 22:08:00, MOJmentalni_kung_fu said…
samo da kazem: svaka cast na kreativnosti i strpljenju. pozajmi mi malo ovog drugog…
• At 11. oktobar 2006 22:21:00, iznogoud said…
Evo, doću i ja na to okupljanje blogera ako sam dobrodošao :)).
• At 11. oktobar 2006 22:22:00, hotahota said…
hvala za obavestenje gde mogu naci vunice i igle u bgd-u. hvala puno. hota
• At 11. oktobar 2006 23:03:00, jelo i ostalo said…
divne su ti mindjuse, divne su ti perlice, napravi dugacku ogrlicu, super su snow patrol!
• At 12. oktobar 2006 14:19:00, Maya said…
@Konj, pametnije? Time sto nesto prave same ili? @Iznogud, naravno da jesi. @Hota, nema na cemu 🙂 @JiO: hvala, hvala, hocu, jesu 🙂
• At 12. oktobar 2006 14:47:00, machor said…
javite obavezno za okupljanje 🙂
• At 12. oktobar 2006 17:29:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bojim se da ni posle cele pročitane knjige neće baš sve biti jasno, ali uveren sam da ćeš naći najbolje rešenje. 🙂
• At 12. oktobar 2006 18:13:00, Maya said…
@machoru, otovrila sam novi blog (oh, koji mi je ovo po redu!) okupljanja.mojblog.co.yu….. dodji, predlozi, prijavi…. @Pribi, pa rijetko iz koje knjige se nesto ne nauci. Ipak, direktno iskustvo je nezamjenljivo 😦
• At 16. oktobar 2006 17:42:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slažem se sa oba stava. Jedino se ne slažem sa tim antismajlijem na kraju. 🙂

Ostavite odgovor

