Bedak

Eto, bice i toga na ovom blogu….. Mora biti bedaka, kazu, da bi se u zivotu cijenila sreca. Ok, slazem se. Ali dosta mi je bedaka, cijenicu srecu do kraja zivota ! …. Sad sam, relativno ok. Ali bojim se da nevolje, umjesto da me osnaze, cine me sve slabijom.

„Ne mogu svi biti srećni. Nema toliko sreće.“

Pitam se samo, zašto li sam ono željela jako da odrastem ? Zašto je tako prokleto teško stvoriti krov nad glavom, smiriti se, i biti zadovoljan. Uskoro 30, a ja kao da nemam ništa. Fatalizujem, znam. Ali… ova je nedelja paklena nedelja, pa mogu.

Jos i ovi što renoviraju stan iznad buše zidove i verglaju, užasno me nerviraju. Zato sam stavila slušalice na uši i puštam muziku. Sada slušam ‘Cassie – Me & You’ . Uf, cura je …… spot je …. da se odgleda od početka do kraja. Prija mi.

Gledala maloprije „Shimotsuma Monogatari“ i prijalo mi je da gledam tuču na kraju. Oću i ja malo…. nekog, nešto… ili ću da se iskačem uz muziku.

———
KOMENTARI:


At 6. oktobar 2006 21:11:00, MOJmentalni_kung_fu said…
bjezi kiso s prozora…
• At 6. oktobar 2006 22:28:00, spes said…
Da nema problema manje bismo cenili ono lepo u životu. Da smo stalno srećni ne bismo bili svesni toga. Gore glavu – već sutra će biti bolje. Prošetaj, nadiši se vazduha i već je drugačije.
• At 6. oktobar 2006 22:51:00, Konj said…
Nisam baš familijaran sa riječju bedak. Jel’ to nešto uvozno?
• At 6. oktobar 2006 22:52:00, Konj said…
Hm, imaš zato zlatne ruke, a stopala da i ne pominjem;)
• At 6. oktobar 2006 23:28:00, ariel said…
…izgleda da to ima neke veze sa nasim godinama, generacijo 😉
• At 7. oktobar 2006 7:33:00, nikolina baka said…
Neko ko ima ovakav blgo, onaj plavi kompletic i one fotke, ne moze sebi da priusti luksuz da upadne u bedak. Sa svojih trideset imas vise nego sto neko stekne za ceo zivot – licnost. Kreativnu, pre svega. A ti sto buse iznad, ma prestace kad ima nestane para. Slusaj ti muziku i uzivaj.
• At 7. oktobar 2006 7:47:00, nikolina baka said…
nije BLGO, nego blog, baka ne vidi sinko. Btw, prosetala sam po engleskom blogu. Pa ti si stvarno cudo od deteta.
• At 7. oktobar 2006 13:24:00, samba said…
đipaj , pa se možda oni odozgo upitaju 🙂
• At 7. oktobar 2006 13:26:00, samba said…
sad tek obiđoh one ranije postove : heklanje mi uopšte ne ide, pratcheta držim u natkasliću do kreveta i uzimam u malim dozama (od većih pobudalim i počnem se ponašati kao junaci diskworlda)
• At 7. oktobar 2006 19:21:00, walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Trgni se… sad će sneg i prilika za ranojutarnje šetnje po Kališu i neverovatne fotke… a i dok ima muzike nema bedaka. Sedi na voz i promeni grad 😉
• At 7. oktobar 2006 20:57:00, Maya said…
Hvala vam svima na podrsci !! Hvala, hvala !!

Ostavite odgovor

