Nova vunica / New yarn

Evo sta sam kupila prije neki dan:

Here is some new yarn, that I purchasted a few days ago:

Photobucket

Jedva čekam da prionem na to, ali beba ima prednost 🙂 Dzemperče je gotovo, krećem na kapu.

ANA: 45% vuna, 10% kašmir, 35% PA (?), i 10% viskoza…… Siva za džemper za mog brata. Žuta za prsluk za mene, iz časopisa Brigitta, broj prije 10ak godina. TINA: 30% vuna, 70% PAC (?), za ostatak prsluka.

Neko zna šta znači PA i PAC ?

Yarn ANA: 45% wool, 10% cashmir, 35% polyester and 10% viscose. TINA: 30% wool, 70% PAC….

Grey – It will be a sweater for my brother, due to be started in November. I hope I’ll do it well, because this is my first cable knitting.
Green and Ochre – vest from magazine Brigitte, number from some 10 years ago. I always wanted it, so … it is time 🙂

Inače, sa ovim sam se projektom prijavila na Fall Cable 2006 KAL – zanimljivo je vidjeti na sajtu http://fallcable2006.blogspot.com/ sta sve ljudi rade sa pletenicama, nekako su baš jesenje 🙂 Moraću sebe opremiti i jednom od ovih pomoćnih igala…..

———–
KOMENTARI:
• At 5. oktobar 2006 23:12:00, suzy q. (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
PA-poliamid PAC -poliakril
• At 5. oktobar 2006 23:18:00, Maya said…
Hvala Suzi:) A znas li sta su ustvari ti materijali? Oba su vjestacka?
• At 6. oktobar 2006 0:02:00, nemiri said…
sintetički materijali
• At 6. oktobar 2006 0:40:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
U prevodu da ti bude lakse to je plastika. kind of
• At 6. oktobar 2006 0:47:00, nemiri said…
jedinjenje ugljenika i naftnih derivata, valjda
• At 6. oktobar 2006 6:11:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Da, gotovo je nemoguće naći čistu vunu, obavezno je pomiješana sa sintetikom. Ali nema veze, lijepo izgleda. Kolika su ta klupka? Zar će ti dva biti dovoljna za džemper?
• At 6. oktobar 2006 9:57:00, Maya said…
@Nemiri, hvala 🙂 Ali ako je ugljenik i nafta, onda je opet iz prirode ? 🙂 @Pirat, momak, stalno me iznova iznenadjujes. Ima li nesto da ti ne znas? @SonJa: da, cista vuna i nije dobra, iritira i gruba je. Ova klupka su ti ogromna, a moj brat je mnogo mali 🙂 Salim se, kupila sam 700gr za dzemper i 350gr za prsluk. Jedno klupko je standardnih 50gr.
• At 6. oktobar 2006 10:37:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja jako volim Anu, naročito kad naletim na mekše varijante 🙂 Ovih dana planiram sebi isplesti neki prsluk od ostataka raznobojne Ane koja mi se povlači po stanu!
• At 6. oktobar 2006 10:39:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Eh da, o mješavinama – čista vuna miješana sa sintetičkim vlaknima dobiva na izdržljivosti i trajnosti, zato ja sebi uvijek radije biram dobre mješavine. Ana je jedna od najboljih koje sam imala priliku plesti!
• At 6. oktobar 2006 13:08:00, HotaHota said…
Svaka tebi cast, mene je baka kao nesto ucila kad sam bila mala ali do danas sam ostala samo na ‘klot-frket’… I uvek tako nesto pocnem da pletuckam a kad me neko pita sta pletem, ja kazem ‘sal’… jer ne znam da pravim krivine i da smecem,… Valjda se to tako kaze… A i nesto ne znam gde se vise kupuju igle i te stvari…
• At 6. oktobar 2006 13:17:00, Maya said…
@HotaHota, na netu ima toliko skola za pletenje, crteza i filmica, da zaista nije tesko nauciti. Ako znas dobro engleski, mozes naci dosta sajtova sa uputstvima i savjetima. Za kupovinu pogledaj gore lijevo, u Korisnim postovima: prodaja vune u BG… u nekim od tih prodavnica mozes naci i igle i ostali pribor. Samo polako i strpljivo 🙂
• At 6. oktobar 2006 16:43:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Želim ti sreću na Fall Cable 2006 KAL.
• At 6. oktobar 2006 17:52:00, suzy q. (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
sintetički, ali u zadnjih godina je tehnologija napredovala i veš se isto radi od sint. vlakana. U odredjenoj kombinaciji sa vunom poboljšavaju njena svojstva, i naravno pojeftinjuju krajnji proizvod. Mnoga sint. vlakna novije proizvodnje uspješno oponašaju prirodna vlakna

Ostavite odgovor

