Knjige, knjige…..

Ja sam potpuno luda….. onoliko kukanja koliko imam neprocitanih knjiga, a prošle nedelje kupih još. Prvo naručih preko neta „U Patagoniji“ – to je baš simpatično kada knjiga stigne poštom, upakovana, kao poklon. Gledala sam u hrvatskom izdanju GEO predivne fotografije iz ovog predjela, pa sam poželjela nešto o tome i pročitati.

Photobucket

Druge 3 knjige kupih u „Laguni“ – divota, sa 35% popusta na njihove cijene. Brajsona – očekujem da ovo bude baš zanimljivo štivo. Zatim, da popunim svoju kolekciju Pračetovih knjiga …. I jedna ženska knjiga – nisam nikada kupovala ovako nešto, pa ajde da probam.

Photobucket

A još uvjek sam na 3. dijelu Abhorsena….. večeras, čitanje !!

————
KOMENTARI:
• At 3. oktobar 2006 21:10:00, MOJmentalni_kung_fu said…
dakle, i tebe `uhvatilo` 🙂
• At 3. oktobar 2006 22:00:00, spes said…
Ova kratka istorija dobro izgleda i zvuči. Javi kakva je kad pročitaš.
• At 3. oktobar 2006 22:35:00, pamil (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nadam se da mi nitko neče zamjeriti na komentaru.Patim za „vašim “ knjigama. Naime ako ste u bivšoj Jugi bilo šta znali fenomenalno izvesti to su bili prijevodi.Često sam boravio u Beogradu i svaki bih si puta dovukao doma brdo kniga.U ono vrijeme mogu vam reči Hrvatski prevodi su bili, pa i sad su očajni.Inače s obzirom da sam hodao po radnim akcijama i prijateljevao sa ljudima iz 25-og Maja(mator čovjek)poznajem dosta ljudi iz nekadašnje omladinske organizacije Stari Grad(kako to vama možda daleko izgleda).Među največim stvarima mi je u sječanju ostala jedna zima kad mi je na Adi kompić ostavio ključ od stana 40 pari kobasica ,a ja sam si kupio za jeftinu lovu brdo knjiga.Dva mjeseca nisam izlazio van.Živo me zanima može li se i danas kod vas nabaviti jeftina izdanja? Lijep pozdrav i lijepo sanjajte.
• At 4. oktobar 2006 15:36:00, Maya said…
Pamile, i mene samu cudi kako je kod nas naraslo prevodjenje i izdavanje knjiga, ne mogu drzati korak 🙂 Klikni na ove slike, odvešće te do sajta izdavača, i tamo možeš vidjeti cijene (podijeli ih sa 12 da bi dobio kune). Polovne knjige koje se prodaju na ulici su poprilicno jeftine, oko 15-20 kuna.

Ostavite odgovor

