Plavi komplet napreduje / Blue set progress

Nazad na pletačke novosti 🙂 Plavi komplet napreduje vrlo brzo, jer je tako mali i sladak. Prije neki dan završila sam plave pantalonice, isplela tregere i ušila dugmad. I onda započela džemper. U uputstvu svuda predlažu da se radi na cirkularnim iglama, no ja nikako da ih zavolim, pa sam ovo plela na običnim:

Back to knitting news 🙂 The blue set is growing fast, because it is so small and cute. Some days ago I’ve finished the trousers, knitted braces, and sewed buttons. And then I started the sweater – in pattern they suggest using circular needles, but it seems I will never get used to them. So I used ordinary, strait needles.

Photobucket

Ovaj crveni naprstak za odvajanje različitih boja je prosto nezamjenljiv ako pletete norvešku šaru.

This red thimble for different color dividing is absolutly irreplaceable for Norwegian pattern.

Photobucket

I za 3 popodneva (i par minuta prije posla :)) uspjela sam da napravim prednji i zadnji dio, i jedan rukav.

And for 3 afternoons (and a couple of minutes before going to work), I managed to finish fron and back peace, and one sleeve.

Photobucket

Spajala sam tehnikom koja daje veoma tanki šav, tzv. spanjem sa 3 igle. Od srca je preporučujem, a možete je vidjeti u video izdanju na adresi:

http://www.knittingwisdom.com/classes/basics-binding-off-three-needle-bind-off.htm

I found on KnittingWisdom this great video for Three Needle bind off, and I used it here. It is great, it gives thin joint. The adress is:
http://www.knittingwisdom.com/classes/basics-binding-off-three-needle-bind-off.htm

———–
KOMENTARI:
• At 1. oktobar 2006 13:21:00, samba said…
slatko 🙂 ni meni te cirkularne nešto nisu mile… ona mi se plastika uvrće, pa kida vunicu… a ako idem sa pet igala po starinsku, sve mi poispada…
• At 1. oktobar 2006 16:01:00, Konj said…
Komplet je sladak, ali imam osjećaj da meni ne bi dobro stajao.
• At 1. oktobar 2006 17:21:00, Maya said…
@Samba, a kako ti ide heklanje ? 🙂 @Konj, ne stoji ti plava boja ? 🙂
• At 1. oktobar 2006 18:33:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Od kud ti taj naprstak? I ja bih takav, šmrc.
• At 1. oktobar 2006 19:36:00, Maya said…
Naprstak je kupila moja mama, jos prije nekih 10 godina…. ali mislim da ga ima ovdje u jednoj radnji, pa mogu da ti ga kupim i donesem kad budem dolazila u Zagreb ?
• At 1. oktobar 2006 20:24:00, Maya said…
Kod nas … pa, mnogi ne znaju sta je to. Ipak, u YellowCabu – mjesecnom casopisu o desavanjima u Beogradu, izadje clanak o po tri-cetiri bloga…. hvala im 🙂
• At 1. oktobar 2006 22:47:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ako nađeš takav naprstak, bila bih ti zahvalna da mi ga nabaviš, jer ovdje tako nešto nisam još vidjela.
• At 2. oktobar 2006 17:54:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pa ti to pleteš Unitasovom vunom! Krasno! Koje bratstvo i jedinstvo! Kompletić je cakani! Točno mi dojde da idem na sina… ma šta ja pričam… Naprstak je amazing! Moram najti isti (za odvajanje koristim one klasicne bobinse).
• At 3. oktobar 2006 0:35:00, zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majo, super je odelce. Daj pomagaj što se tiče ringa, malo sam se zagubila.
• At 3. oktobar 2006 10:13:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Predivno odijelce! Hvala ti za link. Može i meni jedan naprstak? PS: Ja još uvijek čekam mail 😦
• At 9. oktobar 2006 12:34:00, gocce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prekrasne stvarčice. Ja volim za klince raditi u više boja, ali mi je muka od onih končića iznutra.Da li si možda našla neki način da to rješiš?
• At 10. oktobar 2006 11:51:00, Maya said…
Gocce, nisam jos rijesila. Odlucila sam ipak da usijem koncice u nogavicama, a rukave sam plela samo u plavoj boji. Koncice koji ostanu heklicom uvucem u pletivo.

Ostavite odgovor

