Prije godinu dana – Macak / A year ago – the Cat

Dragi moji mačkoljupci,

prošlo je godinu dana od kako je jedan mačak, koji je živio sa mnom i mojim bratom 8 godina (ili bolje reći, bio prisiljen), jednog dana mjaukao pred vratima, u želji da izadje napolje. Pušten uz psovku, nikad se više nije vratio…. Danima tražen, sanjan noću, i žaljen nebrojeno puta….. a posebno zato što je tako loše ispraćen.

My dear cat-lovers, It has been a year since one male cat, who lived with me and my brother (rather to say, he was forced to), miaued by the door, wishing to go outside. He was released to exit with curse, and never came back….. Looked for days, dreamed at night …. and I regreted that I have said last words to him in bad way.

Photobucket

Da nema ovih slika, ne bih pamtila kakvo je to malo biće bilo. Živahan, znate i sami, kako samo mače može da bude. I raste kao da ga zalivate.

If there is no these pictures, I would not remeber who he was as little being. Lively, you know yourself, as onlu the kitten can be. And it grows very fast.

Photobucket

Nedostaje mi njegovo mekano krzno, kada ga mazim – da osjetim toplotu njegovog malog tijela ispod…. Da savije glavu, pretvori se u loptu. Da zabija malu njuškicu meni ispod brade. Da se popne i legne na sred knjige koju čitam.

Photobucket

Maza, prava maza. I spavalica. Od koje me ne bi iznenadilo da je jednog jutra progovorio.

I miss his soft fur, and to feel warmth from his little body …. When he put his head down, and trasforms in a ball. To put his nose under my chin. To lay on the book that I read.

A molly. And a sleep-lover. I would not be surprised if he spoke some words one morning.

Kad je već bio ušao u 7. godinu života, postao je pravi frajer. Nije više skakao za svih što skače, gledao je sve u stilu: „A smisao je?“

When he was about 7 years old, he became a real Jack. He didn’t jump on everyting moving, and looked everything in a „What’s the point?“ way.

Photobucket

Eto, to je Mačak. Ne znam da li je još uvjek živ, je li ga neko primio u stan, ili je uginuo negdje od hladnoće. Ne želim uzeti drugo mače ne zato što ne mogu to da podnesem, nego zato što mislim da bi bilo poprilično nesretno samo 8 sati u stanu.

That’s The Cat. I don’t know if he is still alive, did somebody accepted him in thier appartment, or he died somewhere from cold. I don’t want to take other kitten, not because I can’t cope with that, but because I believe that it will be very unhappy 8 hour a day, all alone.

—————–
KOMENTARI:
• At 27. septembar 2006 21:18:00, vjestica_s_istoka said…
slična situacija, odlutao mi pred godinu dana, nekako imam osjećaj da nisam spremna novog uzet, još uvijek mi se srce stisne kad se sjetim ovog koji je odlutao…previše se uvuku pred kožu 🙂
• At 27. septembar 2006 21:34:00, brunai elvawen said…
saosecam sa obema, imam macku i tri maceta. ne smem ni da zamislim kako bi mi bilo…
• At 27. septembar 2006 21:41:00, Strider said…
😦 . Moja kuca, mesanac, koja je umrla ove godine sa 14 godina, se sa 6-7 godina jednom izgubila, i nije bila kuci mesec dana, i vise! Mi smo vec poceli da je oplakujemo, kada se u sred decembra, po ledu, vratila uzasno umorna, istraumirana, i malaksala. Zao mi je sto tvoja prica nema srecan kraj…i zao mi je macka takodje.
• At 27. septembar 2006 21:46:00, samba said…
nabaviš 2 🙂
• At 27. septembar 2006 21:48:00, samba said…
ikonica s muzikom je bila na mom blogu, nisam gledala da je ostao od malene nick pod komentarima 🙂
• At 27. septembar 2006 22:16:00, grace said…
Uh… Umrla bih od tuge kad bi se mom macoru to desilo.Evo trcim iz ovh stopa da ga nadjem da ga mazim! Nabavi novog,spavace za tih 8 sati, macka je to! 😉
• At 28. septembar 2006 0:58:00, besna glista said…
potpisujem sambu. 2 machke nije problem ostaviti na 8 sati ;). a taj ti se negde prizhenio ;). moj zhuti machor je otishao sa 18 godina…
• At 28. septembar 2006 0:58:00, Nettle said…
joooj… kakva maca! Ja ne smem da uzimam mačku jer sam na VII spratu. Ubila bi se od dosade. :o(((((
• At 28. septembar 2006 1:07:00, iznogoud said…
Meni je nedavno nestala jedna mačka, sad ih imam oko 20. Pokupio sam ih s ulice pa su se razmnožile. Ali žive u dvorištu, a imaju i svoje prostorije sa centralnim grijanjem, da ne bude zabune. A tvoj mačak je negdje živ, otišao je, to muške mačke rade. Možda se vrati, a možda i ostane u novom domu. Znaš i sama da su mačke prilično nezavisne. Usput, svakoga ko naudi mački treba streljati. Stvarno tako mislim, bez preuveličavanja, mislim na pravo streljanje. Mačke su izvrsne.
• At 28. septembar 2006 1:30:00, Neda (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
E Majo, danas je tacno sedam dana kako je moja mala maca volsebno nestala.Toliko mi nedostaje da ne smem o tome da mislim, vec se utapam u ucenje, internet, bilo sta, samo da ne mislim o njoj, maloj, neznoj, samoj na kisi, mozda gladnoj i povredjenoj, daleko od kuce… 😦
• At 28. septembar 2006 9:04:00, nikolina baka said…
A ja cu u drugom zivotu da imam kuću i dvorište i letnju kuhinju i kuce i mace i zeke. Sve sam to imala u stanu, mačka (Ljovisna!) odlutala, kucu ukrali, zeca smo odselili. Nas je šestoro na 50 kvadrata, neizvodljivo. Ali imaću kućicu. A ti Mayo, pod hitno usvoj neko malo mače, usrećićeš i ti njega i ono tebe.#Iznogud, baš ti zavidim!
• At 28. septembar 2006 9:54:00, spes said…
@E, iznogud bas sam iznenađena… @mayo, mačke često promene i nekoliko „vlasnika“ u toku života. I nikad nisu same, izgladnele, na kiši. Uvek se snađu.
• At 28. septembar 2006 15:23:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Možda se zaljubio, pošao za srcem, našao novi dom… Mačke su takve, pametne i snalažljive, možda je sve dobro završilo.
• At 30. septembar 2006 16:51:00, suzy q. (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
žuti mački su mi najljepši. Možda se mali oženio?
• At 30. septembar 2006 19:32:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
slažem se sa Suzy q. – čovjek si je našao curu i otpilio te! Garant ima i potomstvo!
• At 1. oktobar 2006 16:13:00, kalimero said…
….rasplaka me…..
• At 1. oktobar 2006 17:21:00, Maya said…
Zao mi je Kalimero :(… ti si jedina od ovih ljudi znala kakav je on bio uzivo 😦 E sad, zao mi je sto se nismo razumjeli … znam ja da bi vi da usrecite sve, i da gajite nade da je on jos ziv, i da negdje uziva, ali ja nemam taj osjecaj 😦 Pored toga, kastriran je sa godinu dana, i ne bi mogao napraviti porodicu. Kalimero me skoro svake nedelje pecka da bih mogla udomiti neko mače…. a ja tu ne mislim na sebe, nego na mače. Šta da radim ako otputujem negdje na 6 dana ??

Ostavite odgovor

