Pletački humor

Kako pletenje postaje sve popularnije, sve je više viceva i stripova o ovom hobiju 🙂 LionBrand recimo, malo malo, pa izbaci strip o bakici Loli

Nedavno se na Tube-u pojavila urnebesno smiješna animacija „The Last Knit„, koju samo pletači mogu potpuno da razumiju. Ako imate bržu vezu…

Na Amazonu prodaju knjigu pod nazivom „At Knit’s End: Meditations for Women Who Knit Too Much“.

Kad smo već kod smiješnih stvari, pametnica kao ja smislila je da otvori verziju Magrit bloga na engleskom jeziku …. Pfff, buaaaahhaahaa …. vidjećemo na šta će to da liči….

—————————–
KOMENTARI:
• At 25. septembar 2006 23:37:00, spes said…
Uopšte nije smešno, odlično izgleda. Samo, i to traži vreme…
• At 26. septembar 2006 9:10:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Animacija je odlična! A ni strip nije loš. A tvoj blog na engleskom nije nimalo smešan, moraćeš malo da se potrudiš ako hoćeš da ti se ljudi smeju 😉
• At 26. septembar 2006 12:05:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nije mi jasno ovo s mailom, dosad je sve funkcioniralo 😦
• At 26. septembar 2006 15:27:00, Maya said…
@Spes, da – upravo to, trazi vrijeme. Sinoc sam provela nekoliko sati praveci to, ne znam da li je vrijedjelo. No zeljela sam izaci u svijet, jer dosta pletaca sirom svijeta ne razumiju ono sto pisem ovdje. @Pribi, pletenje je samo po sebi nekima razlog za sprdačinu, nazalost…. @Jana, u mailu sam pisala o akcijama BalkanKnits grupe. Bice do kraja nedelje na tom blogu nekih novih postova, predloga za akcije i mali opis clanova.
• At 26. septembar 2006 16:06:00, Sonja (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
I ja sam razmišljala da pišem na engleskom, ali moj bi bio jako smiješan jer nemam blage veze o engleskom. Kad sam išla u školu nije bilo interneta, pa me engleski nije ni najmanje zanimao.
• At 26. septembar 2006 21:14:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ipak sam napravila englesku verzijui to na blogoye.org
• At 1. oktobar 2006 12:10:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
… i već sam odustala od engl. verzije… baš sam prevrtljiva…

Ostavite odgovor

