Novi dizajn bloga i pantalonice / Blue set panties

Kao što vidite, dizajn bloga ponovo je promijenjen – sada je lijeva kolona puna pletačkih linkova, a desnoj je ostalo da nosi sve ostalo 🙂 Puno hvala Pribiju, bez njega ovo sve ne bih uspjela !

Plavi komplet – pantalonice su gotove 🙂 Ustvari, skoro – nedostaju još tregeri i dugmad. No, dok kupim dugmad, počela sam džemperče :). Onda na kraju ostaje kapa i čarapice. Stižem do novembra, šta mislite ?

Photobucket

Ne znam samo šta da radim sa ovom bijelom vunicom koja je ostala iznutra. Hoće li to smetati da bebina nogica fino prodje? Mislim se da li da ih zašijem…. Sve u svemu, savjet – ne pletite za bebe nikad ništa komplikovano 🙂

Idem sada malo da odspavam. Jutros me je probudio zvuk rušenja zgrade….. Skočivši iz kreveta, jedva locirah zvuk ! Da, to neki ljudi ruše zid 2 sprata iznad mene u 8 sati ujutru subotom……. ljudi ?

————
KOMENTARI:
• At 23. septembar 2006 13:33:00, ofca (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
jao, stvarno su odlicne! kako ti uspjeva tako odrzati napetost tih unutarnjih niti, ja nakon nekog vremena prejako potezem, i sve se nekak izoblici:( a s unutarnjim bijelim nitima… da ih ostavis tako? imislim, bebi ce ih mama oblacit, pa valjda nece zapinjat za nista?
• At 23. septembar 2006 14:15:00, MOJmentalni_kung_fu said…
odusevljena sam!
• At 23. septembar 2006 14:24:00, BlueberryFamily said…
Tebe vredi usvojiti dozivotno!:)))
• At 23. septembar 2006 16:41:00, g-dja nikolajevič-tašta (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
…ili u nedjelju u 4 popodne dokoni penzioner zvrnda po zidu sa bušilicom
• At 23. septembar 2006 18:45:00, pamil (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hlače su ti prva liga.Jedva čekam đemper
• At 23. septembar 2006 18:49:00, spes said…
Pantalonice su preslatke. A beli konac je trebalo da isprovlačiš iglom da ne bude ovoliko dugačak. Biće problem za oblačenje.
• At 23. septembar 2006 19:35:00, Maya said…
@Ofca, sa bijelom niti plela sam dosta opušteno. Kad sam završila pantalone, izvrnula sam ih naopačke, pa fino zategla svaku petlju pomoću heklice. Ispalo je poprilično uredno. @B.Family: jao, a oženiti? 🙂 @Spes, dobar savjet, hvala. Eto, učiću se dok sam živa. Znači, svakako da ih naknadno ušijem i pribijem pri pletivu….
• At 24. septembar 2006 10:48:00, pdp (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Iz iskustva mislim da ove niti neće smetati jer to je ipak malena bebica koju mama oblači pa je mala vjerojatnost da nešto zapne. Prekrasne su, a jedva čekam vesticu pa ti možda i „ukradem“ ideju jer i ja imam jednu bebicu kojoj bih isplela nešto zgodno.
• At 24. septembar 2006 18:02:00, Maya said…
SonJa, hvala puno na linku, sve je tamo zaista lijepo objasnjeno. Kako sam isplela vec pola dzempera, mislim da cu tako uraditi samo rukave, a ostalo cu zastiti. Heheh, nece ovo biti valjda jedini takav rad za mog bratića… ide zima 🙂

Ostavite odgovor

