Planovi jesen/zima

Planovi jesen/zima
– imati 30 godina zivota
– srediti gomilu DVDova sa fotografijama
(kao i čuveni direktorijum “Srediti”)
– kupiti Converse kožne patike

– Pročitati:
The Mammoth book of Awesome Comic Fantasy
Srdjan Krstic – Skola srece
The Mammoth book of Fantasy
Stevan Pešić – Katmandu
Džon Dvanaest Jasterbova – Putnik
Hajnlajn – Metusalemova deca
Great Horror Stories
Robert Jordan – Conan Hronicles I
Majkl Murkok – Legende s kraja vremena
Guy de Moupassant – The Best Short Stories
Džajs – Zivot u srednjevekovnom zamku….

– Isplesti:
plavi komplet za bratanca
bratu dzemper
gaće za pelene za bratanca
Bazaar carape
DropDesign bolero
bebi vesta za bratanca
bijeli prsluk po ugledu na Zarin
doplesti prste na H&M rukavicama
šarenu rolku iz Venere
zeleno-drap prsluk iz Brigitte
crveni šal na pletenice
više-manje, to je to …. pa da vidimo do proljeća …

Usput, otvorila sam novi web ring, pod nazivom Balkan Knits 🙂 Blog za potrebe ovog ringa, na kome se možete prijaviti, i pogledati ko je sve član, nalazi se na http://blogoye.org/BalkanKnits/

————–
KOMENTARI:
• At 19. septembar 2006 23:50:00, kalimero said…
mogu ja da ti dodam jedan???? zapamtiti kod za ovaj design pa ga primeniti na prolece, a sad dati neki jesenji….. :):):)
• At 20. septembar 2006 8:00:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hm, moj plan do proljeća je smršavit 10 kg i zaradit neku veću lovu. A to što neki ljudi planiraju da ću se na proljeće udat, mislim odgodit za neko drugo proljeće 😀
• At 20. septembar 2006 9:29:00, samba said…
fina lista bome 🙂
• At 20. septembar 2006 9:35:00, Cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majo, ako mislis sve ove planove da ostvaris na jesen/zima ,onda odmah daj otkaz na poslu:-).Okle ti toliko vremena za sve to?:-)
• At 20. septembar 2006 10:24:00, spes said…
Ambiciozno… ali dobro zvuči. I ja volim detaljne planove…
• At 20. septembar 2006 12:05:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super spisak i gomila pohvalnih stvari ali gde je ono da se udam??? Dobro znam da sam ubledeo i da bi trebalo da pocnem da pisem testament…..
• At 20. septembar 2006 12:54:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Polako Pirate, ovo su planovi za zimu. Udaće se na proleće, jel tako Majo? 🙂 (da li da bezobrazno ostavim Posetilac?)
• At 20. septembar 2006 16:27:00, Strider said…
Zadala si sebi gomilu stvari, ali znam da ces uspeti da ispunis, ako ne sve, onda vecinu. Voleo bih da imam tvoju odlucnost :D. Lep je ovaj novi dizajn…ali mozda je ovo uzglavlje (koje mi se, uzgred, najvise dopada od svih uzglavlja na ovom blogu (a i shire) treba da priceka prolece…ali dobro 😀
• At 20. septembar 2006 16:47:00, Maya said…
Pirate i SonJa, planovi tipa smrsati i udati se podrazumijevaju 🙂 Cupkice, perem sudje i usisavam samo kad moram, eto odakle mi vremena 🙂 Strideru i Kalimero, fotografija je slikana prije 2-3 nedelje, oslikava kasno ljeto. Ova kisa danas ne znaci nista. A za koju nedelju, kad lisce pozuti i pocne da opada, bice i novi dizajn….
• At 21. septembar 2006 0:45:00, pamil (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zakon si kak samo najdeš vremena za sve? Nego svrati na moj blog ja ono sa prijavom ne shvačam.Kaj i gdje trebam upisati.Bok pišemo si.
• At 21. septembar 2006 9:28:00, Maya said…
Jao, Pamile, ljubav je to 🙂 Za ono sto se voli, uvjek se nadje vremena. Ja cu uvjek prije citati knjigu nego usisavati kucu 😦 Za prijavu i ostalo – ajde mi posalji tvoju e-mail adresu na maggrit@gmail.com, pa cu ti sve objasniti.
• At 21. septembar 2006 9:46:00, livy said…
ljepe rukavice…ja od konca pletem narukvice…:)
• At 21. septembar 2006 10:24:00, nikolina baka said…
eto sta sve moze mala vredna pcelica Maya! ‘Bes sudove, sto da ih peres kad se opet isprljaju? Lepe su ti travkice, bas leeepe!
• At 21. septembar 2006 10:32:00, Maya said…
Jao, vidi, cak mi i Sambino mače komentariše blog !:) Dobrodošla i ovdje !:). Bako, mnogo je dobro kad me podrzavaš 🙂
• At 21. septembar 2006 18:23:00, Klaudija iz Zadra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kupila bih pola kilograma šatiranog konca,ako ima tko od vas za prodati???? boje: crna sa šarama ili bordo,može i tamno-zelena…
• At 21. septembar 2006 21:46:00, Maya said…
Klaudija, rado bih ti pomogla, ali nisam ti ni blizu, niti imam sta za prodati. Idi na Stvaram i Radionica Snova (pletacki forumi ovdje lijevo), mozda ti neka djevojka tamo moze bolje pomoci.
• At 21. septembar 2006 23:26:00, pamil (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pozdrav svim nazočnima.Klaudija kakav ti šatirani konac treba i šta bi ti sa njim radila (heklala,plela radila ručni rad…)?Ajde ti mene posjeti na profesionalnopletenje.blog.hr pa mi pričaj.Možda se i dogovorimo.
• At 23. septembar 2006 16:42:00, milepile (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hoce li to bratanac nositi platnene palene kada mu pletes gaciice?
• At 23. septembar 2006 19:30:00, Maya said…
Ja se nadam….. no, to biti za ljeto… znas ono, goluzdrava beba, nosi samo pelene… a preko toga neke tufnaste pletene gaće 🙂
• At 26. septembar 2006 21:54:00, milepile (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
aha, posto ja jurim gace za pletnene pelene. tj moju mamu da ih isplete po ottobre dizajnu 🙂

Ostavite odgovor

