Prije godinu dana: Toronto

U ovo vrijeme, prošle godine (oktobar 2005.), prešla sam veeeeliki okean uz pomoć aviona, i stupila na drugi kontinent….. Sjeverna Amerika, kontinent drugačijeg mirisa, posebno plavog neba i šarenolikih ljudi. Sada je tamo tek nekih 3 popodne.

Danas je i mom domaćinu rodjendan 🙂 Edine, lijepo provedi dan, i jos jednom ti hvala na gostoprimstvu 🙂

Toronto je….. čudan. Meni barem. Downtown i oblakoderi…..

Photobucket

male, tihe uličice sa kućicama i urednim dvorištem….

Photobucket

kilometri auto-puteva…… sve što želite da kupite možete naći…..

Kompleks University of Toronto je fantastican !

Photobucket

Najvise mi se dopala Queens Street. Puna je radnji, umjetničkih galerija, dugačka je…. U njoj se nalazi najbolja prodavnica stripova, jedna antikvarnica za knjige u kojoj zive 2 macke, i redakcija Knitty magazina. I Lush, naravno. Ulica je… nekako…. umjetnička…. da sjednete na trotoar odjednom, i izvadite da crtate, to bi bila najnormalnija stvar.

Pa, ako vas put nanese u ove krajeve, svratite 🙂 Osjetićete se prijatno i prihvaćeno, odakle god da ste došli.

————-
KOMENTARI:
• At 18. septembar 2006 15:15:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Toronto, možda i svratim jednog dana. Od sveg putopisa, najviše su mi se svidele cipelice. Poslednja fotografija mu daje DorotiNaPutuOdŽutihCigli šmek. Što mi se sviđa.
• At 18. septembar 2006 22:30:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ne znam hoću li ikada dospjeti u te krajeve, ali tvoji me putopisi obaraju s nogu. Još pamtim one iz Rumunjske, dotad mi na pamet nije padalo otići tamo, a nakon tvojih tekstova intenzivno o tome razmišljam 🙂
• At 19. septembar 2006 0:11:00, spes said…
Divne fotografije. Poželeh i ja da odem iako Kanadu ne volim.
• At 19. septembar 2006 7:43:00, nikolina baka said…
Mayo, lepo sto si tu. Jutros bih da odem negde daleko, u drugaciji svet. Lepo ti je nebo, a videcu, ima sigurno tu jos lepoih fotkica. Koje si ti cudo.

2 thoughts on “Prije godinu dana: Toronto

Ostavite odgovor

