(P)leteći vikend

I ponovo…. vikend na Cetinju kod mojih, a onda 2 dana radno u Podgorici, i sada me evo u Sivogradu. Naravno, ponijela sam nekoliko klupka vunice, kako bih se potpuno opustila za vikend. Medjutim, nisam mogla ponijeti započeti plavi komplet, jer pretpostavljam da ne mogu u avion unijeti metalne igle za pletenje, a nisam htjela rizikovati. Ali, crna majica je gotova !! Jeeeej ! Samo jos da je operem, i biće spremna za nošenje. Obrubila sam je „srebnim“ koncem, što je inače moje prvo heklanje. Uz maminu pomoć, naravno:

Photobucket

A kako izgleda cijela :

Photobucket

Napravila sam i ovu futrolu za mobilini telefon …. Baš je ispala slatko, zar ne? Iako je malo velika za ovaj model.

Photobucket

A uradila sam i ove rukavice bez prstiju, za mog prijatelja iz Novog Sada. Još samo da izvezem njegov nick na internetu – jedno slovo, jedan prst – ideju sam dobila sa sajta http://www.knitty.com

Photobucket

Poslije ovoliko „pleti dok ti se ne smuči“, ko zna kada ću ponovo uzeti igle u ruke 🙂

I moram sa vama da podijelim oduševljenje kasno-ljetnjim cvijećem koje može da se vidi na putu do Orlovog Krša !! Po meni, nijedna ruža nije toliko divna kao ovo planinsko cvijeće !! Iako nisam pristalica branja cvijeća, prosto nisam odoljela da jedan mali buket ne ukrasi mamin sto.

Photobucket

————-
KOMENTARI:
• At 12. septembar 2006 21:54:00, nikolina baka said…
Mayo, zavidim ti na vremenu koje posvecujes pletenju, to je vreme samo tvoje i uzivas maksimalno. Svaka cast. A na cvecu ti EKSTRA zavidim, osecam kako mirise na sveze, na prirodu. Ulepsalo mi je moj razdrndani monitor…
• At 12. septembar 2006 22:03:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
KRASNO!KRASNO! KRASNO!
• At 12. septembar 2006 22:29:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mayo, majstorice, svaka čast!
• At 13. septembar 2006 1:03:00, Loly(Zana) (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majica je ispala super. Moraću i ja početi da radim te rukave. Vidim da si osnove heklanja savladala. Bravo! Videćeš i heklicom se može svašta napraviti.
• At 13. septembar 2006 5:23:00, Mungos said…
све лепо али рукавице за 5+
• At 13. septembar 2006 6:34:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kad si stigla još i rukavice? Ma sve je super!
• At 13. septembar 2006 9:21:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majo, a ako su ti obe ruke bile zauzete u rukavicama, kako si onda okinula kameru da ih uslikaš? 🙂
• At 13. septembar 2006 10:51:00, pdp (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jednom davno sam sa bakom plela rukavice i nisam sigurna da bih se opet usudila, ali svaka čast, prekrasno pleteš!
• At 13. septembar 2006 13:51:00, Maya said…
HVALA vam svima na pohvalama :)! Uskoro slijedi i uputstvo za rukavice, vidjecete da nisu teske. Pribi, jeste da je Canon A620 poprilicni mali aparat, ali ne bih ga mogla drzati u zubima 🙂 Moj je tata odlican fotograf, a pri tome me uglavnom slusa 🙂
• At 13. septembar 2006 13:51:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pribi, kaj ti nemaš na fotiću opciju Timer za automatsko okidanje nakon 10 sekundi?
• At 13. septembar 2006 16:40:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nemam SonJa. Kad hoću sebe da slikam a nema nikogu blizini, obično stanem ispred kamere i gađam nečim okidač 😉 Majo, pozdravi tatu.
• At 14. septembar 2006 20:08:00, suzy q. (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
futrolica za mobitel-odlična, pravi jesenski model
• At 15. septembar 2006 19:36:00, samba said…
rukavice mi se ćiđaju… i maica 🙂

Ostavite odgovor

