Crna majica pri kraju

Već nekoliko noći zaredom gledam seriju „Prison Break“, i ostajem do kasno. Ne, nije radi slatkog glumca, nego pošto imam seriju na DVDu, epizode idu jedna za drugom…. još ovu, još ovu …. aaaaa, 1 je sat po ponoći !!!

Ali da to vrijeme nije uludo utrošeno, evo vidite dokle sam stigla sa crnom majicom. Opučila sam se na mjestu preklopa, pošto je poprilično široko.

Još malo, još malo …. aaaa, vidi ljeto prošlo !!

Zato sam danas počela još jedan projekat….. baby set, za mog bratanića, koji će se roditi u novembru 🙂 Krenula sam od pantalona, zanimljivo je plesti nešto tako malo 🙂 :

http://www.garnstudio.com/lang/en/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=5&lang=en

————–
KOMENTARI:
• At 6. septembar 2006 21:00:00, MOJmentalni_kung_fu said…
bas sladak komplet. dobra teta 🙂
• At 7. septembar 2006 12:46:00, SonJa (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pa već je gotova! Činilo mi se da su tanke igle i da će duže trajati.
• At 7. septembar 2006 13:06:00, Maya said…
@MMFK: baš sladak, evo krenula sam prvih nekoliko redova u plavoj bebi boji, izgleda odlicno 🙂 @SonJa: jao, tako blizu, a tako daleko… dok jos zavrsim pojas, pa sastavim, pa isheklam ivice srebrnim koncem…… 🙂
• At 7. septembar 2006 15:34:00, samba said…
ma slatko skroz, ja sam u trudnoći plela ko manijak, a poslije – ništa…imam još radova koji prašinu skupljaju od onda 😦
• At 7. septembar 2006 16:15:00, Marko Pravedni (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
cccc, a posle se pitaš što ti se ne da ustati ranom zorom i iči na posao 😀 😛
• At 8. septembar 2006 1:15:00, Loly said…
Ma nije loše. Bravo!
• At 8. septembar 2006 1:17:00, Loly said…
Ovo je drugi pokušaj da ostavim link.
• At 8. septembar 2006 1:19:00, Loly said…
Uspeo pokušaj! ‘ajde svrati ponekad. Pozdrav!
• At 15. septembar 2006 9:50:00, Cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Evo i mene:-).Super pletes! PS:Mayo,koja sam na spisku ,da mi ispletes jedan dzemper?:-)
• At 15. septembar 2006 10:19:00, Maya said…
Cupkice, mogu ga poceti tek poslije Nove Godine…. sto znaci da moze biti gotov negdje februar, mart :(. Poslacu ti na mail neke adrese na netu, da odaberes model.

Ostavite odgovor

