Smisaona vožna bicikla…

I tako se ja uputih od Crvenog Krsta do kraja Novog Beograda, biciklom. Sat vremena do tamo, a sat i 15min natrag. Brza sam, zar ne? 🙂

Upsut se pitah koji je to genije od projektanta pola ivičnjaka projektovao sa ivicom pod pravim uglom, visokom 10ak cm. Ajde ja ću nekako da se opučim svaki put i dignem prednji točak u vožnji, i izbjegnem stajanje, podizanje, a da ne pričam i udar prednjeg točka u ivicu. Možda taj čovjek nikada nije vidjeo da neko vozi dječja kolica, pa i ne zna da to postoji.

Juče bih i na svadbi…. poče sve fino, ajd neki hitovi iz 70ih i 80ih, krenuše i neke starije pjesme….. ali kad krenu Sesa ……. Pitam se samo prave li današnji mladenci svadbu zbog sebe, ili zbog rodbine. I hoću li otići na neku svadbu na kojoj je da bude neki DJ što pušta house ili neki tupsi-tupsi ??

Ali na svadbi dogovorih, ako se jednog dana udam, DJ preko puta će da mi pušta muziku 🙂

I da završimo sa kulturom ….. trenutno čitam „Abhorsen“, treću knjigu u serijalu koji je počeo sa „Sabrijel“, a nastavio se sa „Lirael“ …. koju sam pročitala na Braču.

Photobucket

Prva knjiga mi je nešto bolja što se tiče radnje, ali je stil bolji u drugoj. S obzirom da se nekada osjećam dovoljna sama sebi, i da se ne uklapam sa većinom ljudi, našla sam sličnosti sa glavnom junakinjom. Ali ono što me uvjek ogorči, je da su te EF knjige uvjek pune neke „pravde“, pa ti čudni ljudi na kraju pronadju biće svog života, spase svijet, i prodju kroz neku zadovoljavajuću avanturu.

Drugu knjigu, neizbježni Pračet … mislim da je već sve rečeno 🙂

————
KOMENTARI:
• At 3. septembar 2006 21:31:00, japi said…
Ne znam za lirael ali svaka cast za Praceta 🙂
• At 4. septembar 2006 16:39:00, Maya said…
Pracet je … pa fenomenalan 🙂 Volim knjige koje obiluju humorom, ali onim za koji na kraju shvatis da govori istine o svijetu kao i velike filozofije. Ali kao i Adams, Pracet nije nazalost visoko cijenjen zbog slicnog razvoja radnje u svim svojim knjigama. No, ko je rekao da sve mora biti velikomisleno i uzviseno ? 🙂 Lirael je …. pa, ako mozes da citas knjige u kojima zenski junaci bolje resavaju probleme nego muski, samo navali 🙂
• At 4. septembar 2006 18:51:00, DJ preko puta (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majce i ovim putem potvrdjujem moje prisustvo u ulozi DJ-a na tvojoj svadbi! Iskreno sam dirnuta ukazanim poverenjem:)
• At 9. septembar 2006 4:59:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
A-ha, znači narodna knjiga, alfa, tvrdi povez, skupa knjiga… ima li to u IPS-u? 😉 PS ne brini, napisaću ja SF/EF knjigu u kojoj nema pravde, zakoni su ruglo, a glavni junak-inja samo gleda sebe i kasapi tuđe meso i osećanja… 😀

Ostavite odgovor

