Ljetovanje 2006 – klapa 3

E pa kad mi ovako dobro ide pisanje i postavljanje slika….. postaviću sada slike-linkove za klapu 3, a kasnije ću dodati tekst izmedju. Uživajte 🙂

BLACE
Photobucket

Opet vožnja brodom, pored zeleno-plavim plaža, gdje pogled nikako da se dovoljno nagleda ! Pristajanje u divnu lagunu, pa penjanje nekih sat vremena, po šljunku…… Ura, istjerala sam do gore bez predaha !! A gore …. Samostan iz 16. vijeka, osnovan od ljudi koji su ga na kraju otkupili i njegovali. Izgradili su izuzetnu gradjevinu, naslonivši je na stijenu u kojoj su se nekada skrivali. U njoj su školovani djaci iz okolnih sela, a poslednji sveštenik bio je i stručnjak u astronomiji. Pošto njega nije imao ko da naslijedi, sve ostavlja služavki, a poslije njene smrti, ovaj kompleks otkupljuje opština Brač. Tužno je vidjeti kako sve to danas propada. Sve se klima i raspada, niko tu ne živi… Pitam se samo šta bi bilo da je to ostalo u privatnom vlasništvu, pa da se mora tražiti dozvola da se vidi fantastično dvorište u čijem je cetru uredjaj za cijenjenje groždja.

SPLIT
Photobucket

U Split dodjosmo katamaranom – izuzetno prevozno sredstvo ! Spolja izgleda kao veći gliser, ali unutra skoro kao avion !! I stiže do Splita za manje od sat vremena ! Prvo odlučismo da sjednemo negdje i popijemo kafu, pa da vidimo kako da stignemo do Trogira. Ali oćeš …. dobro je da smo sjele ispod neke debele tende, jer počela takva kiša… (pa, skoro kao na Cetinje 🙂 )…. padala je nekih 3 sata, a mi sjedjele pod tendom… šta ćemo, kuda ćemo, kupismo neke kineske kišobrane i ajde da šetamo….

Udjosmo u stari grad… opet poznat miris, mislim da sam zatvorila oči opet bih našla Lushovu prodavnicu 🙂 Starigrad je predivan, a za razliku od vidjenih na ostrvima, ovaj je pravi grad, busy i zaposlen. Plato iznad nekadašnje Dioklecijanove palate je impozantan, imala sam osjećaj da sam ponovo u Rimu 🙂 Od palate je ostalo malo toga, uglavnom podrum, ali i tu se ništa manje ne osjeća divljenje ka antičkim graditeljima. Dah zastaje pred dimenzijama. Na ovoj drugoj fotografiji, ovo malo u rozom, to sam ja. Pa sad vidite koliki su to rasponi !

Kako izadjosmo iz palate, kiša prestade, sunce granu, te uživasmo u pogledu i na gore :). Šta da vam kažem, sve je to mnogo lijepo, dzabe sve moje riječi.

Put Hrvatskom sa juga na sjever ostavio je takodje lijepe utiske. Priroda je fascinantna, a lijepo se može vidjeti prelazak od mora, preko kraškog predjela, suve trave …. ravnice … do planina sa šumama koje odišu tamnom tajnovitošću. Ravnice su me najviše dojmile, s obzirom da sam svakog trena očekivala da pored voza projure neki zgodni kauboji na snažnim konjima …..

Photobucket

Ne moram da govorim da sam po povratku u Sivograd bila šokirana njegovom sivoćom, čak se osjecao i neki smrad ?

I zar nije čudo priroda … ovo je bilo prije nedelju dana, a pogledajte današnje vrijeme u Sivogradu ….. 11 stepeni…..

————-
KOMENTARI:
• At 29. avgust 2006 22:06:00, nikolina baka said…
e bas uzivamo i bas ti ide… Nastavi da nam poklanjas ovako lepe trenutke…Ove dok smo na tvom prekrasnom blogu.
• At 30. avgust 2006 23:39:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja nigde nisam išao ovog leta 😦 Zavidim ti na tome što si bila na letovanju, a zavidim i tvojim drugaricama što su bile s tobom 🙂
• At 31. avgust 2006 1:12:00, Lazy_Rider said…
Odlicne fotografije
• At 31. avgust 2006 1:42:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kako nisi znala da živim u Hrvatskoj??? Pa na lijevom sidebru piše – odmah ispod moje slike! O munja mu i gromova!
• At 31. avgust 2006 8:10:00, Maya said…
@Pribi…. 🙂 🙂 @Sandra, ajooooj, ajooooj, tako mi krivo !! Tamo pise da si iz Hrvatske, a ne da tamo zivis, a i kako pises na engleskom, ja mislila da ti zivis negdje u inostranstvu…. no, dolazim ja opet u oktobru … 🙂
• At 31. avgust 2006 22:30:00, Strider said…
Bogovi, ove fotofrafije su fenomenalne. Izdvojio bih onu sa tmurnim nebom i morem, ta mi je favorit 🙂
• At 31. avgust 2006 23:02:00, Maya said…
Hvala, hvala 🙂 Pa znas kako, tamo je toliko lijepo, tako da gdje kod usmjeris aparat, sve ispadne odlicno 🙂

Ostavite odgovor

