Ljetovanje 2006 – klapa 1

E evo, osunčana, odmorna, puna energije, sa nadom da je ostalo još malo soli na mojoj koži 🙂 Bila sam sa drugaricama 2 nedelje na ostrvu BRAČ, tačnije u mjestu Bol. Putovale smo vozom, spavaćim kolima, preko Zagreba. Preporučujem, jer se prespava veći dio puta. Ipak, kad sam se probudila, shvatila sam da se stojimo u Kninu. Putem se poslije toga mogu vidjeti mnoge nove kuće, samo bez krova……

Zaista nisam očekivala da Split bude toliko veliki ! A tek ona silna industrija koja je natakarena tu gdje joj nije mjesto, pored plavetnila mora ! Dočekalo nas je neko natmureno vrijeme, no to nije značilo da nas miris mora i pogled na pučinu nije odmah preporodio. Vožnja trajektom traje sat vremena, ali je predivna, jer se može sjedjeti na gornjoj palubi i posmatrati okolna ostrva. Inače, nisam do sada bila na tako veeelikom plovilu ! Izašle smo u Supetaru, koji je dosta bučan, a onda autobusom, 40min do Bola. Mjesto je predivno, očuvano, čisto. Ima sve što je potrebno, poštu, knjižnicu, prodavnice…. i veeeliku plažu Zlatni Rat.

Photobucket

Ima i mnooogo turista, tako da u sred dana na plaži postoji velika mogućnost da vam neko stane na glavu. Zato smo preko dana išle na udaljene plažice, a predveče uživale u ljepoti ovog prirodnog čuda. Od turista najviše ima Italijana (bogovi, koji su čak niži i od mene !!), zatim Hrvata. Malo sam se našla izgubljenom, pošto su oko nas bili ili porodice, ili tinejdžeri, ili parovi 🙂

Trebalo mi je 4 dana da se opustim. Da imam strpljenja da ležim na plaži i ne mislim o ičemu. Da ne pitam drugarice šta ćemo da radimo. Gledale smo i „Supermen Returns“, u otvorenom bioskopu, njam 🙂 Stare plastične stolice iz 70 i neke 🙂 Par stolica od nas i jedan pas 🙂 Onda kreće muzika, ja se sva naježim i obradujem, sjetivši se kako je to sve izgledalo nekada davno 🙂 Novi baja nije los…… njam drugi put 🙂 Nije nešto bio na slikama sto sam gledala, ali kada progovori …. da navijas za dobrog i zgodnog dasu. 🙂 Cura je naravno, suvise mlada i lijepa. Nema stav potreban za lik Luis Lejn. Spejsija volim, ali on ne moze da dosegne Hekmenov ludi osmijeh. Znam ja da ima mnogo nelogicnosti, ali sta ocekivati u filmu o Supermenu……

Eto, toliko za večeras, moram se pripremati za sjutrašnji radni dan. Tako da slijedi klapa 2……

—————–
KOMENTARI:
• At 27. avgust 2006 20:17:00, MOJmentalni_kung_fu said…
hahha, bas danas mi prijateljica govori kako su talijani nizi i od nje :))). lijepo. jedva cekam klapu br 2…
• At 28. avgust 2006 0:55:00, stalno se premišljam said…
napravila si dobre fotke 🙂
• At 28. avgust 2006 1:20:00, mungos said…
Dobrodošla! Otvoreni bioskop – takav je bio u Tivtu i kao mali gledao sam tamo SFRJ premijeru „Kuma“. Panorama je za 10!
• At 28. avgust 2006 10:35:00, lonelyrider said…
A jel znaš da su morali da mu retuširaju muškost u svakom kadru da ne bi film dobio X rated kategorizaciju! 🙂
• At 28. avgust 2006 12:31:00, nikolina baka said…
oni o filmu a meni se svidjaju tvoje mace i tvoja dva divna prozora na vili. Super su ti slicice (nisam ni sumnjala). Sad, u nove radne pobede.
• At 28. avgust 2006 17:14:00, suzy q. (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
viš, lonely, kako je na braču puno lipo
• At 28. avgust 2006 21:12:00, Cleansweeper said…
divne fotke i lepa prica… 🙂
• At 29. avgust 2006 10:13:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bila si u Hrvatskoj i nisi mi se javila?????? Nemoj te suze na oči!!!!!
• At 29. avgust 2006 19:36:00, Maya said…
@MMFK: ajoj, nikako da stignem klapu 2… ubacila se u ponedeljsku masinu svakodnevnice… @LL: znam, steta…. @Nikolina_baka: jej, mace ! Da ih samo vidis uzivo, dva brata – ali jedan samo skace, a drugi samo jede … 🙂 @Sandra: iju, pa ja nisam znala da ti zivis u Hrvatskoj ?!? Usput, zasto ti ne radi blog?….. No dosta price, idem da pisem klapu 2…..
• At 31. avgust 2006 22:10:00, Businessman (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pa dođi nam opet. Ovo ljeto sam primjetio da ima masu ekipe iz Srbije, pogotovo iz Beograda. Opet se vraća na staru. I neka.
• At 3. septembar 2006 1:48:00, Maya said…
@Businessman: Hvala, i hocu. Sledeci put u glavni grad, a onda nadam se svim srcem i na planine.

Ostavite odgovor

