Extra provod ….

Kalimero i ja smo 2 dana bile u vrelom gradu Podgorici, poslovno. Da krenem redom… dosle ujutru na aerodrom, znamo da treba na medjunarodne letove… udjemo, kad ono iznenadjenje: pred desetak pultova stoji mnooogo ljudi, a na ekranima pise samo JatAirlines…. niti na jednom kuda ide, u koliko sati, i koji let. Mislimo, nije tehnika za seljaka. Stanemo mi kao ovce u red, i cekamo… dodjemo na red, damo karte i prtljag…. a covjek za pultom odjednom zove neku zensku da joj kaze da otvori ponovo vrata jer ima jos 2 torbe za PG….. Ok, krenemo mi na sprat, znamo da imamo jos 10min do aviona, ajde da pozurimo. Kad ono…. šok… pravi….. na izlazu do gateova postoji SAMO jedna cik cak traka…. oko 300 ljudi stoji u njoj i ceka…. sta da radimo ?! Srecom, vidim sluzbeni prolaz, pa prodjemo kroz njega, ocekujuci da nas neko upuca snajperom …. Srecom, pojavi se neka cura, shvati da nama krece avion za 5 min. i propusti nas. Onda na pregled licnih karata, pa trceci na avion ! Ali kako to uvjek biva, avion je kasnio, tako da smo mi jos malo cekale u redu…

Oh, sjednemo u avion …. koji nema nikakvu oznaku, totalno No Name….. brunda, cak sam se i ja zapitala kako cemo ….

Stignemo u PG, cekamo torbe… nema ih ….. kako nema? … nema…. jedino mozemo da prijavimo nestanak. Bogovi, putovala sam na drugu stranu planete, preko Frakfurta, na koji slecu 4 aviona u minutu, i tamo mi nisu zagubili prtljag !!!

A moja torba teska 24kg, sve sa projektima, i katalozima keramike…. Sta cemo da radimo cijeli dan, tek uvece dolazi drugi avion !! Heh, pa sta ce dvije zene da rade …. da pozovu jos neke zene, i da idu u kupovinu garderobe….. 🙂 Pozovem i MMFK telefonom, i prvu put joj cujem glas 🙂 Novi trzni centar Palada… Mango, u kom nema ljudi, ali ima garderobe, koja je za razliku od ovdasnje, cista i slozena. Kupismo nekoliko majica, eto – cisto ako ne dobijemo torbe uvece 🙂

Svratismo i u GoldenPoint, super imaju kupace kostime. Ali dodjavola, samo za cure koje nemaju sisa. A onda u Batu, gdje ja kupih nanule….eto, cisto da se oraspolozim 🙂 U drugoj radnji i Kalimero kupi jedne, i to zute 🙂

Ucinismo mi i nesto od posla sto smo mogle, a onda sa jos 2 zene, i 4 djece odosmo na djecje igraliste 🙂 Da ne pricam da su mi se citavog dana svi ljudi cinili cistim i mirisnim, dok se ja znojim, nogice mi u sandalama prljave od gradilista, a torbe ni na vidiku….. Dodje i famoznih 20:30, kada slece avion, i ja poceh da zovem aerodrom. Ali poziv je stalno odbijen….. Kalimero je bila nervozna i ljuta ujutru, a u meni je tada pocelo da kljuca. Pred djecom ne mogoh da psujem, ali kad ostadosmo same …. zovnem oca da zove aerodrom i vidi sta se moze ucinjeti, a oni mu kazu da mora biti strpljiv….. kreteni ….. avion je naravno, kasnio, i oko 21:30 mi saznamo da su NEKE torbe krenule iz BG, ali da nisu sigurni da ce nam moci dati, jer carina radi samo do 21h….

E, tu sam vec bila u stanju nekog zadaviti! Sreca pa mnogo volim Kalimero, pa nisam nju napala :), ali je ona jadna morala da trpi moj napad psovanja….. Nekako nadjosmo taxi da nas odveze do aerodroma, vec smijuci se ludacki citavoj situaciji. Vec spremne da nekom hladno odsjecemo glavu, ako nam ne da torbe, otpala nam je vilica kad je sluzbenica samo rekla: evo samo ovdje desno, pronadjite svoje ….. udjemo mi tamo, a ono ….. preko 100 torbi izgubljene ko zna kada i kako …..

Kasnije, u hotelu, divota …. internet, tusiranje, cisto, mirisno… kako legoh, tako zaspah…. ujutru, trpezarija odmah prekoputa sobe 🙂

Sledeci dan protekao je u poslu, pa tako dosta brzo. Nas kolega onda predlozi na kraju da nas vodi na Skadarsko jezero, gdje je ucestvovao u projektovanju nekog kompleksa… Sa zadovoljstvom prihvatismo… Eh…… sve je to lijepo i dobro vidjeti, tehniku gradjenja i ostalo …. ali kuku meni, zao mi sve te prirode koja je unistena da bi se napravilo nesto sto nikako nema niti duše niti smisla. Naravno, arhitekta je muskarac, to vec mnogo objasnjava. Cini mi se, pored toga, da ce mnogo vremena proteci dok ne naucimo da moderan turizam nije u tome da se prave ogromni kompleksi, sa kanelurama i mermerom, nego u bunglaovima, drvetu i bijelim carsavima .. Mislila sam da je vec svako cuo za SPA, koja postaje trash naziv, a ono…… Evo i slike, sta da vam pricam ….. Kako unistiti ovakvu prirodu :

Photobucket

I napraviti nesto ovako:

Photobucket

Poslije svega toga nije se moglo uciniti nista drugo, nego otici na obilan rucak….

—————-
KOMENTARI:
• At 4. avgust 2006 19:56:00, DJ preko puta (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Znaci:)))))…. kao sto rekoh usmeno, tj. pismeno, nemam vise snage da komentarisem balkanske nebuloze… to samo covek da shvati kao jednu veliku burlesku, i da uziva na pozornici zajedno sa ostalim akterima, nadajuci se da ce delo da dozivi komercijalni uspeh:) Znaci savet je: Majo, pisi bestseler!
• At 4. avgust 2006 21:15:00, MOJmentalni_kung_fu said…
komplikovano i slatko na kraju – lijepo je otici na skadarsko…a ja sam bila u pg, sinoc…:(
• At 4. avgust 2006 21:30:00, Maya said…
DJ, vidjela si da se ja tome vec smijem….. MMFK, lijepo je Skadarsko, predivno… mirise, okolo planine…. kao da si u Africi… ali ovo ogromno čudo je … tužno…..
• At 4. avgust 2006 22:37:00, Strider said…
Ohoho….e stvarno, ovo za aerodrome i ta sranja. Strahosmesno. Zao mi je zbog zgradurine…jel ce bas mnogo morati da se unisti prirode okolo?
• At 5. avgust 2006 7:40:00, mungos said…
Da ne beše kupovine, čist ovdašnji horor. I Staru planinu su rešili da napadnu velikim hotelskim skalamerijama. I sve Dabićeve priče i planovi IAUSa padoše u vodu. Nažalost. Valjda su Divčibare i Zlatibor nekom uzori.
• At 7. avgust 2006 19:21:00, nikolina baka said…
E duso moja izvini ali sam tako uzivala citajuci ovo (sto nije fer, jer ja sedim u svom stanu i nisu mi se izgubile torbe) ali sam imala slican problem pretprosle godine kad smo jos bili jedna drzava… Ali svako zlo imaq svoje dobro, kako bi ti isla u soping, kako bi cula MMKF i slicno… Ljubi te baka. Sve ima svoje dobro, kako god…
• At 7. avgust 2006 19:31:00, Maya said…
Hvala ti, bako 🙂 Ja se uvjek sjetim one da, ako zelimo znati sta je dobro i cijeniti ga, moramo znati i zlo. Na kraju, ne vidim lose u svemu ovome. Ja sam svu negativnost izbacila kroz pogani jezik. Ne zelim stres u sebi.
• At 8. avgust 2006 19:09:00, mufasa said…
Iskreno, mene ni ova priroda (bar ovo u prvom planu) baš ne obara s nogu. Time ne branim ovu arhitekturu, božesačuvaj.
• At 9. avgust 2006 15:35:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Žao mi je što si se naživcirala na putovanju, ali glavno da je sve dobro završilo, zar ne?

Ostavite odgovor

