Vikend kampovanje

Za vikend sam bila na Palićkom jezeru – tamo je već danima trajao Kamp Krčme. Evo par fotografija na putu do Subotice – međunarodnim vozom koji ide za Moskvu. Sasvim prijatno putovanje, uz mp3 plejer, mirno, skoro prazan kupe, i zelenilo napolju …

Photobucket Photobucket

Ovi veliki silosi me oduševljavaju. Uvjek sam voljela ogromne industrijske objekte, naročito zapuštene i stare. Evo i malog eksperimenta u PSu.

Photobucket

Meni je inače prvi put u životu da spavam u šatoru. Lijepo sam se odmorila, opustila. Dobro je, nije bilo nijednog monitora u okolini, samo zelenilo i poznata, prijatna lica, koja ne postavljaju suvišna pitanja …

Photobucket

Mačke su, naravno, neodoljive mete za moj fotoaparat 🙂

Photobucket

Hehehe … kad smo se vraćali nas troje vozom za Sivograd…. ušli u kupe uz buku i 300 torbi, sjeli, smirili se …. i svo troje izvadili knjige da čitamo 🙂 Šteta što nisam ponijela i pletivo … no velika je majica, raste, pa nije zgodna za nošenje 🙂

Photobucket

I još nešto… mnogi komentarišu moj blog kao pozitivan i optimističan, a mnogi mi i zavide na tome… Želim samo da kažem da sam još u prvom postu obećala da ovdje neće biti opterećujućih i teških stvari iz mog života. To ne znači da ih nemam. Samo mislim da je prijatnije čitati ovo nego neku kuknjavu.

————-
KOMENTARI:
• At 31. jul 2006 21:14:00, besna glista said…
predeli su lepi, machke josh lepshe, a rezon na kraju najlepshi :).
• At 31. jul 2006 21:24:00, iznogoud76 said…
Jebemti! Mačke i Siddharta! Plus za mačke, plus za Siddhartu. Evo ti još jedan, onako, zbog mačaka i Siddharte. Tri plusa. Imam dvadesetak mačaka i četiri albuma Siddharte. Lijepa stvar. You Betray, a može i My Dice i T.H.O.R. N treba zaboraviti Insane.
• At 31. jul 2006 21:49:00, MOJmentalni_kung_fu said…
teme za blog biras sama, dakle, postujem tvoj izbor :). i, divne cica mace, ni ja im ne mogu odoljeti…
• At 1. avgust 2006 1:41:00, Nettle said…
Mmm… maceeeee!!! Prelepe su!!!!! I sve je lepo!!! :o)
• At 1. avgust 2006 16:47:00, Strider said…
Ona crna fotografija je odlicna, jel si to crno ubacila u PS-u?
• At 1. avgust 2006 21:05:00, Maya said…
Hvala svima, drago mi je da vam se svidja i da svi volite cicos-macos 🙂 Iznogude, jao, pa ti si prvi koji zna i slusa Siddhartu !! Jej !! Strideru, da, to je filter u PSu, neki Glow…..Fotografija je inace dnevna, plavo nebo itd
• At 3. avgust 2006 15:25:00, Mungos said…
Kampovanje! Priroda!! Voz u ravnici!!!

Ostavite odgovor

