Bratstvo / Jedinstvo = 6 drzava

Prestade ljetnja kiša, predivna i osvježavajuca. Obožavam miris koji pravi padajući na vrelu zemlju i asfalt. Budi uspomene i puni pluća. Divota !

Ovih dana često slušam grupu Siddharta…. Posebno mi se svidja „My dice“, pa sam te lyrics stavila sa strane, ispod taga. Originalno, pjesma se na slovenačkom zove „Ring“, i za obje verzije snimljen je isti spot. Pametno, rekla bih ja. Ipak, tekstovi nisu isti.

Photobucket

if I open up and enjoy my luck
we might as well be happy even if it’s dark

Otkriću ja još koju dobru pjesmu, samo da ih sve preslušam.

Sa istog albuma, „Neznano“

Ne vidi se dna ne upa skočit v vodo
Ne vidi se dna boji se plavati ne zna
Naj vara nas to
Neznano daje tudi čar – neviden dar

Predivna je i „Samo edini“, nastala negdje 2002.

Sem pa edini, ki nosi najino kri,
Jaz sem edini, ki tvoj jok umiri.
Jaz sem edini, ki ne obstaja,
Ne obstaja brez tvojega sveta.

Dobar ritam i prelazi. Pjevač ima meden glas, a pored toga ima oči koje „turning my knees into mashed potatoes“(c.r. by Shieldmaiden)

Nego, sjeti me to jedne druge stvari….. prije 1000 godina, slavili su se dani Bratstva i Jedinstva, izmedju nas pionira. U moju kuću primljene su dvije djevojke iz Slovenije, kao nebo i zemlja: jedna krupna i plava, druga sitna i crna. Bi to lijepo. Sledeće godine otišli smo u Bitolj, i ja tada prvi put saznah kako se pravi salata od jogurta i krastavca. Prevari me tada i moja prva ljubav…..

Nikada nisam razmišljala da li mi je žao sto je sve to prestalo, zato što nisam mogla na to da utičem. Na jesen planiram otići na vikend u Zagreb, to mogu. I pripremam se jedva čekajući da sledećeg mjeseca odem na Brach…. Isplaniraću ja i da odem u Ljubljanju, Grac i Beč….

Ali prosto ne mogu a da se ne zapitam, kako bi bilo danas da je Evropa jedna država, a ne da smo mi udarili na drugu stranu. Bih li ja znala slovenački, i lakše razumljela ove pjesme ? A ne da se raspitujem gdje ima u Sivogradu da se nauči slovenački, a da me svi pri tome pitaju: a šta će ti ?

—————————
KOMENTARI:
• At 24. jul 2006 20:20:00, Blue_Lu said…
Neverovatno koliko mnogo ljudi ovih dana razmislja na slican nacin. Svrati na b92 i citaj Svetozara Cvetkovica, prijace Ti. Pozdrav
• At 25. jul 2006 0:15:00, dvevijuge said…
Ispleti noćnu kapicu nekom slovencu i za uzvrat besplatni časovi.
• At 25. jul 2006 10:15:00, Maya said…
hehe, odlican savjet 🙂 Jos da nadjem nekog Slovenca….. mozda ovom bendu da posaljem kapice sa njihovim znakom ? 🙂
• At 25. jul 2006 18:14:00, Strider said…
Tvoj blog je uvek optimistican :). Nacicu sada My Dice (jer si mi rekla na msnu da ga nadjem :D) a Plastiku sam cuo na TV-u i sasvim, sasvim mi je ok.

Ostavite odgovor

