5 dana u Crnoj Gori

… tačnije 2 dana poslovno, i 3 dana za odmor i resetovanje…

Podgorica puna vrućine, novih ulica i kružnih tokova… Otkriven spomenik sv. P.Cetinjskom…. pri čemu je neki arhitekta pola sata srao o simbolici trga koje bi i dijete moglo bolje napraviti. Bila i u novom tržnom centru Palada, koji je isti kao i svaki drugi… Mango, Springfield, Office, Bata i GoldenPoint… nema H&M, pa da se ubiješ…..

Cetinje, ladovina, izmedju 1 i 5 popodne nema nikog na ulici. Tako je uvjek bilo. Divota, sjednem na balkon i uživam. Taj balkon me najbolje poznaje od ranih dana. Plela sam oranž majicu,

Photobucket

čitala Pračetova „Zanimljiva vremena“, i eksperimentisala sa ponovo nadjenom Barbikom.

barb 1

A onda je Barbika utekla ….

barb 2

Sa ocem sam nekoliko puta išla na Orlov krš, uživala u razgovoru i pogledu na silno ljetnje zelenilo. Možda je i dobro što to sve ne održavaju, priroda je uzela maha i prelijepo je. Ima guštera na sve strane.

zel

Na vrhu Orlovog krša svi idu na stranu sa koje se vidi Cetinje. Za mene odmor za oči i neiscrpan izvor detalja je druga strana, ka jugu… pogleda na Lovćen i ostala brda iza kojih se krije more. Nepregleda gomila kamenja i bilja na koje ljudska noga još nije kročila. Hvala bogovima pa većina Cetinjana provodi vrijeme u kafićima, umjesto da uništava prirodu 🙂

Photobucket

Poslije rada po gradilištima Podgorice, odlučih da sebe častim sandalama za hod po nebu

Photobucket

a i napravih sebi i ovu ultra modernu tašnu:

torb

Produktivnih i divnih 5 dana, morate se složiti.

——————
KOMENTARI:
• At 17. jul 2006 21:04:00, Anonimus (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vidim ja da si bila vredna tamo. 🙂 (rekoh ti da ne umem da postavljam komentare) 🙂
• At 17. jul 2006 21:12:00, mufasa said…
Ja bih se složio i da ne moram ;))
• At 17. jul 2006 21:14:00, MOJmentalni_kung_fu said…
sve je za deset, ali fotke od barbike su me fascinirale.
• At 18. jul 2006 1:14:00, Strider said…
EEE bas vidim da ti je bilo lepo 😀 :D. I hvala na makru za mene, moram pod hitno da uradim blog entry :D. Barbi noge su stvarno odlicne.
• At 18. jul 2006 4:51:00, narandza (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super ce biti ova orandz majica 🙂 Svaka ti cast, bas brzo pletes..meni bi za ovo trebalo jedno par mjeseci haha…
• At 18. jul 2006 6:31:00, nikolina baka said…
Sto volim kad si tako mastovita i puna energije. Uzivam dok sam ovde. I Barbika, i majica, i sandale. Ekstra.
• At 18. jul 2006 9:43:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tekst je dobar (ko da sam bio na cetinju). Fotografije su lepe. Svaka čast na brzini pletenja. Jedino mi ona makro izgleda previše mutna, ali s obzirom da je iz ruke slikano, onda nije strašno.
• At 18. jul 2006 9:45:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
I da: vertikalne linije su baš seksi 🙂
• At 18. jul 2006 10:07:00, Maya said…
@Anonimus, čovjek se uči dok je živ 🙂 @mufasa: :):) @Strider: Nego šta nego mora novi entry, ljeto je, toplo je, nema izgovora! @narandza: pa nije tako brzo, ovo je bilo brzo jer sam odmarala….@nikolina baka: i meni se moj život čini super kad ovo čitam 🙂 @Pribi: Hvala, hvala i za pomoć oko linija 🙂 A makro je DJELIMIČNO:) mutan, jer je aparat blizu i onda mm izlgedaju kao km, i sam aparat ne može da izoštri… je l’ tako Strideru?
• At 18. jul 2006 10:40:00, la mara (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sve je bas slatko!
• At 18. jul 2006 11:46:00, japi said…
Slatka je ova Barbi. Cuo sam da je raskinula sa Kenom pa ako imas njen broj posalji mi preko PM 😉
• At 18. jul 2006 14:20:00, Maya said…
Imam kontakt za 2 Barbike, ovu sto vidis na slici, i jednu drugu (stariji model, sa ravnim rukama…) koju sam ja u nastupu ludila mlade tinejdzerke osisala do glave… pa ne znam sta vise volis…..
• At 18. jul 2006 16:13:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Svaka cast! Predivno! Vidi se da ti boravak u Crnoj Gori godi. I meni bi – a ne ovo mucenje na Pagu!
• At 18. jul 2006 22:54:00, simply (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tacno znam kako se uziva na CT 😉 i super si to opisala…svaka cast
• At 19. jul 2006 21:15:00, Strider said…
Tako je, Majo :D. Kod makro-a je je jedno izostreno a drugo mutnije jer je objekat koji se slika blizu…u tome je i char :D.
• At 20. jul 2006 5:54:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pročitao sam. Fino. 😉
• At 20. jul 2006 11:40:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
To se zove odmor! Taška je divna 🙂
• At 20. jul 2006 11:53:00, stalno se premišljam said…
Dobre fotke prirode,a i snalazljivost nije da prodje bez pohvale :))
• At 20. jul 2006 12:05:00, cubicka said…
kakav rez na barby…divno..haha…super
• At 22. jul 2006 18:14:00, konj said…
Ove dole noge u sandalama su po mom misljenju najbolje.
• At 22. jul 2006 20:53:00, Maya said…
🙂
• At 28. avgust 2006 21:13:00, prosvijetljena (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kad ćeš nešto novo isplest i stavit na blog?

Ostavite odgovor

