prvo pletenje napolju

Odlučih da ovaj vikend bude meditirajući, da odem pod neko drvo, čitam i pletem… Nema kompjutera (dobro, provjera maila i post na blogu, to skoro ne računam 🙂 )

I kako izgleda subota na Kalemegdanu ? Prvo, nema slobodne klupe ! Ne što ima mnogo ljudi koji bi da sjednu i odmore, nego što klupa ima malo. Ali, nije uopšte vruće, duva neki topli vjetar, i popriločno je prijatno. Mnogo se toga renovira: dva mosta i cijeli zid ispred Sahat kule.

Photobucket

Oranž majicu sam isplela skoro do kraja ledjni dio, ali onda shvatih da sužavanje za rukave nije baš ispalo kako treba, a i one dvije greške za koje samo ja znam stalno su mi upadale u oči ! Te ja sve poparah, i počeh ispočetka, 5 redova, pa onda ajd napolje….

I tako ja skupih hrabrosti i za to. Ajde, rekoh sama sebi, kad možeš da ideš ulicom i čitaš knjigu, i da te baš briga što se ljudi okreću, možeš i ovo. I tako, čitah malo knjigu, pa izvadih pletivo i krenuh. Ono, kao da me utješi… ej, to sam ja, ajde pleti i uživaj … 🙂

I sve bi ok, da u jednom premiještanju s jednog na drugi kraj klupe ne spadoše nekolko petlji i ja se tu potpuno iznervirah i poparah po drugi put….. Evo sve u slici i riječi:

pletnap

A ljudi ? Pa kao ljudi, i ja bih isto reagovala: prilaze, pričaju… kad dodju do mene ćute, a onda kad prodju, onda ponovo počnu da razgovaraju …. 🙂

—————–
KOMENTARI:
• At 8. jul 2006 19:14:00, MOJmentalni_kung_fu said…
hahah, vidis ti to, vrijedno zensko je neobicna pojava 🙂
• At 8. jul 2006 19:21:00, Maya said…
pa, bice da je …. jer zene obicno sjednu, zapale cigaretu, i zagledaju se u daleku tacku…. ja barem ponizno gledam na dolje 🙂
• At 8. jul 2006 19:48:00, nikolina baka said…
Ma ti si jedno chudo, baby blue… Samo furaj. Ja sam se uzelela i Kalemegdana, i pletenja. Lepa ti je boja, a fotkice – ko da imas novi aparat…
• At 8. jul 2006 23:22:00, Strider said…
Hahahaha…kakav „strip“ :D. Lepo slika omiljenog ti zida.
• At 8. jul 2006 23:52:00, jelo i ostalo said…
genijalna slika zida! jesi li se malo grlila s drvetom (mami na to)?
• At 9. jul 2006 0:03:00, Maya said…
Hvala svima 🙂 (ja se u poslednje vrijeme samo nesto zahvaljujem:) ) Omiljeni me zid podsjeti uvjek na onaj Zid iz „Pesme leda i vatre“. Jos i zimi kad snijeg napada….. Drvece volim, ali se ne grlim sa njim :)…. samo sjedim i gledam 🙂
• At 9. jul 2006 0:09:00, jelo i ostalo said…
mnogo lep osećaj kad zagrliš drvce!
• At 9. jul 2006 17:34:00, Maya said…
Pa dobro, probacu sledeći put 🙂 Mada, ja mnogo više volim da grlim mačice i momke…. 🙂
• At 9. jul 2006 19:55:00, jelo i ostalo said…
pa to posebno!
• At 9. jul 2006 22:16:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bravo za pletenje u javnosti! Vidiš da nije tako strašno, a i trema će brzo proći.
• At 10. jul 2006 4:12:00, narandza (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Svaka ti cast !!! Mnogo mi se svidja sve sto si isplela do sada, i jedva cekam da vidim ovu narandzastu majicu kad je zavrsis 🙂 Isto tako, zanima me i sema za majicu..pa ako bi ikako mogla da mi je posaljes… domacica.net@gmail.com 🙂 🙂
• At 10. jul 2006 4:13:00, narandza (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
e malo sam se zeznula za mail hahaha ovo je ispravan domacica@gmail.com
• At 14. jul 2006 6:54:00, Mila said…
Prelepe slike. A sto bih ja volela plesti, ali ne umem da zapocnem. Smrc.
• At 14. jul 2006 7:45:00, nemiri said…
ej, gde nesta onaj lepi logo…
• At 14. jul 2006 17:18:00, samba said…
🙂 joj da mi je još jednom prošetati Kalemegdanom…valjda će i to doći jednog dana 🙂
• At 16. jul 2006 10:56:00, ofca (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
hehe, bas dobro sto si se odvazila na pletenje u javnosti:) uskoro ces poceti svagdje plesti i zacudit ces se kad ti se ucini da si nesto zavrsila puno brze no inace:)
• At 16. jul 2006 21:18:00, Maya said…
@Mila: ijao, pa nauciti nije tesko ! Sigurno i tamo kod vas ima nekog ko to zna raditi. I nije tesko, obecavam ! @nemiri: mislis na zaglavlje ? @samba: bice tog dana, sigurna sam, ocekujemo vas sve 🙂 @ofca: samo da jos ne pocnem plesti na poslu, to bi bilo opasno 🙂
• At 16. jul 2006 22:27:00, Maslačak said…
a ja mislila ti se salis za pletenje, kad ono?e svaka cast, ja sam antitalenat.al ako ti treba drustvo, Vuk i ja cemo vrlo rado da ti se pridruzimo makar u sedenju ispod drveta 🙂
• At 17. jul 2006 9:44:00, Maya said…
Uuuu, to bi bilo super 🙂 Cak bi i Vuk imao cime da se igra, mekanim klupcetima pamuka, dok svi uzivamo u hladu drveta…. 🙂
• At 17. jul 2006 14:59:00, nikolina baka said…
Jao Mayo, sto si slatko napravila sa ovim slicicama za blogove koje pratis. Mozda te jednom izplagiram kad stignem. I strikaj tamo dva s napred, dva s naopako…
• At 17. jul 2006 15:31:00, Maya said…
Hvala, Nikolina bako 🙂 Zar nisi to vidjela ranije? Isplagiraj slobodno, samo nemoj koristiti Saru, molim te 🙂 Ona je moj favorit 🙂 Dva pravo, dva krivo… to je onaj sal takav koji ce uskoro biti gotov, a ovo je malo komplikovanije – stavila sam shemu u jednom od ranijih postova.
• At 17. jul 2006 17:02:00, nikolina baka said…
Ma nisam bila pazljiva, znas kad sam tek primetila novo zaglavlje – prosli su vekovi. Necu Saru, to je tvoje, naci cu vec nesto, kad resim.

Ostavite odgovor

