Ljetnje knjige

Kada dodje ljeto, dodje i vrijeme za ljetne knjige :). Obično u časopisima preporučuju neke lagane, zabavne knjige, koje lako možete čitati na plaži…. Kod mene je nešto drugačije. Zima je vrijeme za čitanje EF, o zamkovima, zlu i dobru, vitezovima i hladnim planinama…. A ljeto za Mediteran i antiku. „Gormengast“ sam pročitala, ali me malo mrzi sad da pišem o toj knjizi, što ne znači da je ona loša, naprotiv. Počela sam da čitam „Škola sreće“, ali sam je ostavila kada noć postane duža. Sada – „Oksfordska istorija rimskog sveta“ – izdavač Clio.

Prekjuče sam, u skladu sa ovim, pogledala i prve 2 epizode HBO-ve serije „Rome“. Izgleda impozantno, scenografija je uvjerljiva, a i gluma je ok. Malo previše pažnje je posvećeno intrigama, ratu i kostimima. Voljela bih da ima i malo priče o tehnologiji i dostignućima. Možda toga bude kasnije.

———————
KOMENTARI:
• At 5. jul 2006 8:01:00, Nettle said…
Imaš i dobru igricu na tu temu. Zove se takođe „Rome“.
• At 5. jul 2006 9:42:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
A ima i neki grad sa istim imenom. Kažu da svi putevi vode tamo. Nisam bio da proverim.
• At 5. jul 2006 11:31:00, Mungos (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mozda kao bas „letnja“ knjiga: „Svitac svetli svom gonicu“, Vuka Rasa. I „Oksfordska istorija…“ je osvezavajuca. Dobar izbor.
• At 5. jul 2006 12:22:00, samba said…
odgledala Rome…malko su udavili, ali kao što kažeš kostimi i scenografija su da napasamo oči
• At 5. jul 2006 14:52:00, Maya said…
@Nettle, steta sto nemam vremena i za igricu… mozda u sledecm zivotu 🙂 @Pribi, postoji taj grad, ja garantujem, jer sam svojom nogom krocila na njegove ponosne ulice….. ah, divan je…. kad se u njega udje, osjeti se koliko je star…. @Mungos: „Oksfordska istorija“ nije lagano štivo, poprilično je obimno. No odgovara. @samba, javljam dalje utiske 🙂

Ostavite odgovor

