Howl’s moving castle

Po ovoj vrućini ne mogu da radim ništa drugo osim da šetkam po netu, i gledam filmove. Sinoć pogledah „Howl’s moving castle“ (Hauru no ugoku shiro) – animu u režiji Hayao Miyazakija. Priča o čarobnjacima, djevojci koja biva pretvorena u stariju ženu, čudnom strašilu i dječaku Marku… O ljubavi ! Nekako čudno dirljiva, iako pomalo naivna, ali mi to nije smetalo. Uživala sam. Tehnika crtanja anime upotrijebljenja u oslikavanju Švajcarskog grada i pejzaža – zanimljiva kombinacija. Hvala Keri 🙂

Photobucket

——————
KOMENTARI:
• At 30. jun 2006 3:16:00, gawrun said…
crtići me plaše
• At 30. jun 2006 13:04:00, :Djurdjija said…
gledala sam ga,… primetila sam da deci nije mnogo zanimljiv, ali meni je bio zabavan,…
• At 30. jun 2006 15:26:00, Maya said…
Prva scena kada se zamak pojavljuje iz magle, za mene je poprilično strašan. Krajnje poučno je: ko je ustvari strašilo!
• At 30. jun 2006 23:21:00, Shieldmaiden (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Trebala bi i knjigu da pročitaš. Imam je u e formatu i mogu da ti je pošaljem ako hoćeš. Dosta je drugačija, iako su i knjiga i film božanstveni svaki na svoj način. I mislim da se ne dešava u Švajcarskoj 🙂 Ako te interesuju ostali Mijazakijevi radovi – takođe ti stojim na usluzi.
• At 1. jul 2006 19:52:00, Mungos (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Carobnice! Zaglavlje za 10+!
• At 1. jul 2006 19:57:00, Maslačak said…
jako lepo!
• At 1. jul 2006 23:33:00, Maya said…
@Shield: Hvala 🙂 A radnja se u knjizi dešava gdje ? @Mungos & Maslačak: Hvala:) Hehe, i meni se svidjelo cim sam napravila 🙂

Ostavite odgovor

