o ljudima

E, po ovoj vrućini evo jedne teme o kojoj pričasmo MMFK i ja prošlog mjeseca….. Čisto da momci znaju o čemu djevojke pričaju kad su same 🙂 🙂

MMKF: slatka ti,slatka ja, blago nama
MMKF: ima jedan zajeb.vitezovi bjeze od lijepih i pametnih 😉
Maya: hahaha, blago nama 🙂
Maya: e zato mi izvlacimo pramenove da ne budemo pametnije od njih 🙂
MMKF: ja da budem jos ljepsa, ne bi li se jos vise uplasili 😀
MMKF: svi hrabri na crtu, aj sad
Maya: hahahah 🙂
Maya: cekaj, nema tu sad …. ja se mnogo i ne trudim da se udam, niti cak i da nadjem nekog
Maya: pa to je sto mi je
MMKF: isto tako
u stavri, svjesno ne zelim da se udam jos sigurno 5 g. da nadjem, nekog, sad ni to
MMKF: meni je super ovako
bila sam u dugoj vezi koja je pukla najvise zbog toga jer je on htio da se zeni a ja nijesam sebe vidjela u tome. prije 2 g…
MMKF: ili 3? 😀
Maya: kapiram te
Maya: mada ja ne bih imala nista protiv da se udam
Maya: ali prosto ne mogu da se udam prije nego nadjem nekog
MMKF: hahah
Maya: a i drzim se jos uvjek toga da ne moze biti bilo ko …
MMKF: naravno da ne. to cijenim.
Maya: i eto ti … sto kaze moja strina, ja sam od onih pametnih sto nije pametna
MMKF: tako uvijek mozes
MMKF: a sto nije pametna?
MMKF: tj sto nijesi
Maya: bah…..
Maya: pa, ja smatram da mi kao pametne i jake zene, smo ustvari jako njezne i emotivne
MMKF: ah rece bah i proguta dah 😀
Maya: a ove sto se prave slatke i njezne, te su bezosjecajne
Maya: e sad
MMKF: otprilike i jeste tako
Maya: bedak je to sto muski padaju na te „njezne“ a poslije se zale sto su im slomile srce ili ne znam sta
Maya: iz toga slijedi da ja nisam dovoljno inteligentna da shvatim da treba da se pretvaram i kao ugadjam
Maya: stos je u tome da se uradi sve, ali da momak misli da je on sve uradio ….
MMKF: da, to jeste stos.
ja sam prirodna. samo tako moze da ti bude lijepo.kad neces sa bilo kim
Maya: 🙂
Maya: a znas sta sam jos primijetila?
MMKF: reci
Maya: sve zene koje ja prosto obozavam, jer imaju humora, i hrabre su, i super su, i sale se na svoj racun……. same su
MMKF: nije lako biti sam. znas koliko ih znam da ulijecu iz veze u vezu samo da bi se oslonile na nekog…
MMKF: treba bti jak da bi bio sam.
Maya: i prosto ubija u pojam sto svakog momka sa kojim sam se zabavljala ubija u pojam sto ja imam vecu platu, imam „dobro“ porijeklo, imam faks i ostalo
MMKF: i to,sve to…
ubija prosto samopuzdanje, licnost.
taj moj bivsi je u vrijeme kad smo bil izajedno bio vec poznat pisac, knjzievni kriticar, zavrsio faks, radio bitne stvari…i opet mi je virio u mobilni i bio ljubomoran…hmmm
muskarci vole da dominiraju
MMKF: ja onda volim da budem sama
Maya: ovo sto smo sada rekle, trebalo bi copy/paste, pa u blog 🙂
MMKF: 😉

——————-
KOMENTARI:
• At 28. jun 2006 21:58:00, MOJmentalni_kung_fu said…
jevropejke 😉
• At 28. jun 2006 22:43:00, Mungos (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
1. Priznajte: treba biti jak i kad si s nekim! 2. Bookmark je zaista predivan. Prosle godine je u Nar.bibl.Sr. bila izlozba i to odlicna, graficki oblikovanih knjigomarkera. 3. Predlazem da pre poklanjanja napravis izlozbu.
• At 29. jun 2006 10:18:00, niko said…
Maya: stos je u tome da se uradi sve, ali da momak misli da je on sve uradio …. MMKF: da, to jeste stos. Sve vam je jasno. A ja ____________ povlacim crtu.
• At 29. jun 2006 15:09:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Da li vitezovi zaista beže od lepih i pametnih, da li uopšte ima još vitezova? Ne znam… mušarac sam, ne smatram se vitezom, trudim se da budem džentlmen. Generalno, nešto ne valja sa muško-ženskim odnosima, ako otkrijemo šta je u pitanju, možda stvari krenu nabolje.
• At 29. jun 2006 19:23:00, Maya said…
Sve nam je jasno, a odnosi i dalje nisu u redu… Sada žene grabe ka uspjehu i moći, a možda će ravnoteža ponovo doći. I tako rječit Posjetilac, a nije se predstavio….
• At 29. jun 2006 19:44:00, samba said…
hihi… da tek vidiš kako izgleda razgovor između mene i moje kume ,)
• At 29. jun 2006 20:16:00, dule said…
Ne trebate Vi da izvlacite pramenove. Preporucujem vam boju kestena …
• At 29. jun 2006 20:28:00, Sanatorijum said…
heh… donekle ste na putu prema istini, ali josh to nije to. ipak, kretjete se u pravom smeru, za sada…
• At 29. jun 2006 20:28:00, Maslačak said…
MMKF i ja ne pricamo o ovome 🙂 ona uglavnom balavi nad Vukovim slikama, ja je ne interesujem specijalno 😉
• At 29. jun 2006 20:32:00, Maya said…
@Dule: vrati se par postova unazad, pa ćeš vidjeti da sam ja sada vatreno crvena 🙂

Ostavite odgovor

