Rodjendan Krčme, bookmark i muzika

Oh, kakav vikend ! Danima nemam šta da napišem, a sada odjednom …

U subotu uveče, „Krčma Poni koji se propinje“ proslavila je 6 rodjendan !:) Žurka je bila standardno luda, slobodna i sa ultra dobrim raspoloženjem. Oćeš da djuskaš, da se kupaš ili da piješ, sve je dozvoljeno. Zato volim te ljude 🙂 Hvala Krčmi, hvala Sauronu što ju je osnovao 🙂 Hvala Shieldmaiden da odlicnoj cuba libre koja popravlja raspolozenje instant, i Kerenskom, koji kada se nasmije – ne možeš se loše osjećati ! 🙂 Hehe, odavno se nisam tako izdjuskala 🙂 Fotografije su skaredne…. svi mi kao da imamo duple živote – preko dana smo fini u uredni, a noću, kad se nadjemo zajedno ……… Stigla sam iz Novog Sada u 7 ujutru, Sivograd je bio poprilično tih. Taman za spavanje…..
U nedelju – druga žurka – Kalimero i njen muž slave rodjendane…. Kad tamo, Kalimero pravi odličnu pina coladu. :)… hmmm, ja ono bih antialkoholičar ?? ….na žurci izuzetno pozitivni ljudi, skloni raspravi. Poslije 3 sata spavanja ovo mi je odlično prijalo 🙂
A ja luda, ne mogu da ne pomenem pletenje 🙂 Ali evo, u svjetlu žurke – drugarici sam isplela ovaj bookmark 🙂 Srebrni je, i još svjetluca 🙂 Kako se ovo brzo plete, svi moji prijatelji koji vole da čitaju dobiće sličan. Na forumu „Radionica snova“ pokrenuli smo Knitalong za bookmarke.

Photobucket

A fotografija neće biti neko vrijeme – prodala sam fotoaparat. Bilo mi žao, mališa me je dobro služio, a ja ga mijenjam za bolji i noviji :(…. ali kako ga dadoh mojoj bivšoj ljubavi, ako mu u njegovim rukama bude barem toliko dobro kao meni………biće ok 🙂

Slušaju se i neki novi hitovi ovih dana: Gnarls Barkley najviše, pjesmice „Smiley faces“ i „Crazy“ …. tekst onako, ali muzika i ritam su odlični, pa poslušajte ako već niste. Pravi ljetni hit, za igru 🙂 Nisam pomenula da volim da igram ?:)

And I can tell you know how hard this life can be
But you keep on smiling for me …….
Or all the above, oh how I love to see you smiling
And oh yeah, take a little pain just in case
You need something warm to embrace
To help you put on a smiling face
A Nelly Furtado sjajna je kao i uvjek. Živjela nam 🙂
Everybody look at me, me
I walk in the door you start screaming
Come on everybody whatchu here for?
Move your body around like a nympho
Everybody get your necks to crack around
All you crazy people come on jump around
I want to see you all on your knees
you either want to be with me, or be me
Ipak, na ovo toplo vrijeme mnogo vise prija Cousteau i nezaboravna “The Last Good Day of the Year” …. ili Kings of the Convinience.. “I’d Rather Dance With You”
I’d rather dance with you than talk with you
So why don’t we just move into the other room
There’s space for us to shake, and hey, I like this tune
Even if I could hear what you said
I doubt my reply would be interesting for you to hear
Because I haven’t read a single book all year
And the only film I saw, I didn’t like it at all

—————
KOMENTARI:
• At 26. jun 2006 18:59:00, dorwinion said…
Ijaaaaooo, bookmark ti je prekraasan! inače, potvrđujem, rođus je bio fantastičan! slava i hvala domaćinima!
• At 26. jun 2006 19:56:00, Marko Pravedni (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Shteta shto se niste kupali 😛
• At 26. jun 2006 22:57:00, crna_ofca (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ponovno pokusavam komentirat… htjela sam samo reci da je bookmark predivan, ja sam probala napraviti neke valove za svoj i nije uspjelo i sad sam nesretna:(
• At 27. jun 2006 16:22:00, La Yahti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kod vas pinakolada, kod nas kaipirinja, oldican izbor u svakom slucaju!
• At 27. jun 2006 16:49:00, kalimero said…
Drago nam je sto ti je prijalo na matine zurci kod nas!!!!!!
• At 30. jun 2006 23:16:00, Shieldmaiden (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bookmark je diiivan. Majoo, hvala ti 800 puta. Sad kad čitam pa ponosno obeležim stranicu osećam se ko kraljica. 😀
• At 1. jul 2006 16:46:00, Strider said…
lep bookmark 😀 Nisam znao da slusas Nelly Furtado 😀

Ostavite odgovor

