Vruće je …. ali to već svi znaju

Prije koliko ono sam rekla da ne znam kada će otopliti, pa da obučem novu bež majicu, i pokažem kako je ispala? Skoro nešto …. I skoro nešto sam precrtala u spisku za kupovinu sandale, i napisala cipele…. A sada, ova vrućina….. Ipak, ja danas častih sebe crvenim Starkama, i to onim poludubokim :). I kupih nešto kao japansku kućnu haljinu u Women’s Secret 🙂 Sada još i imaju akciju u kojoj ako kupite nešto sada, dobijate 20% popusta za isto toliko artikala do 15. avgusta…. Nice, isn’t it?

No evo kako je ispala čuvena bež majica ! Svidja se svima na poslu, baš sam bila ponosna 🙂 Svi se čude da sam ja to dizajnirala i napravila ….. baš me ne poznaju ljudi sa kojima provodim 8 sati dnevno. I zezali me da mi je nestalo konca kad sam htjela da ušijem rukave 🙂

Photobucket

A ogrlicu sam dobila od srednjškolske drugarice koja mi je nedavno bila u posjeti. Čudno kako kada nekom pokazujem Sivograd, on izgleda mnogo bolje …. 🙂

———————-
KOMENTARI:
• At 21. jun 2006 22:20:00, MOJmentalni_kung_fu said…
japanska haljina zvuci nevjerovarno privlacno… a majica je super!
• At 21. jun 2006 22:37:00, Maya said…
Onda moram i u njoj da se slikam…. u njoj izgledam jos privlacnije, pokrije me cijelu 🙂 🙂
• At 21. jun 2006 23:38:00, Konj said…
Divna slika za svakog, figurativno rečeno „plućnog bolesnika“.
• At 21. jun 2006 23:43:00, kalimero said…
A ti si ipak isla u kupovinu bez mene??? tztztztzzt :(:(:(
• At 22. jun 2006 7:50:00, Maya said…
Kalimero, nepravda znam ! Ali kad me uhvati napad kupovine …..
• At 23. jun 2006 17:56:00, Mungos (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zlatne ruke. Dobro slozene boje. Vizuelno – odmara.
• At 24. jun 2006 20:15:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lijepo! Zgodan detalj na ramenima(a pitala sam se čemu toliki increasing dok se pokazivala majicu samo u djelovima)! Dobre grudi!
• At 25. jun 2006 21:54:00, Maya said…
Ha ha! 🙂 🙂 Znaci, sledeci put da pravim veci V_izrez 🙂
• At 26. jun 2006 11:22:00, mufasa said…
Znači, znači !!!
• At 26. jun 2006 18:00:00, Maya said…
E pa onda….. nemam izbora, demokratija se mora poštovati…

Ostavite odgovor

