Izložba, biciklo i oranž

U subotu me je drugarica vodila na svoj fakultet – Akademiju umjetnosti – na godišnju izložbu. Preporučujem svim srcem, nisam odavno vidjela tako nešto divno, bogato i interesanto na našim izložbama ! Mislim da traje do 24og, a sve se nalazi u zgradama fakulteta na Senjaku (divne li prirode tamo, ali nisam znala ni da su ti objekti u tako lošem stanju!) i u Resavkoj… Još mi je moj vodič objasnila kako se to sve radi…. Pojma nisam imala da je grafika tako komplikovana i da treba i fizičke snage za nju !

Photobucket

I naravno da sam odmah dobila poriv da i ja nešto napravim 🙂 Ali onda shvatih koliko sada mnogo koristim računar, sve na njemu radim…. Od kada nisam uhvatila neke boje u ruke, i brljala šta prvo pomislim ……

Prvi plan ljetnji počeo je da se ostvaruje: u nedelju sam vozila biciklo sa DJ preko puta. Uuuu, bilo je fenomenalno 🙂 Napravljene su i nove staze na Adi, ali ja ne znam kada će naš narod naučiti da se pješice ne ide po biciklističkoj stazi, a kamoli guraju dječja kolica !! Udariću nekog i onda ću ja biti kriva 😦

Ljetnji šal skoro je gotov, morala sam danas dokupiti još jedno klupko…. A počela sam i oranž majicu:

Photobucket

Mustra je postojala na netu prije nekoliko mjeseci, ali sada je više nema…. Pa ako je neko želi, neka mi piše na mail. Glavna mustra ide ovako:

Row 1 (WS): edge st., K1, *P2 tog, yarn-over, K1, P1, K1, rep from *, end with P2 tog, yarn-over, K1, edge st.
Row 2: edge st., P1, *K2 tog, yarn-over, P1, K1, P1, rep from *, end with K2 tog, yarn-over, P1, edge st.

—————-
KOMENTARI:
• At 21. jun 2006 0:36:00, stalno se premišljam said…
ti bas vredna po ovoj vrucini 🙂
• At 21. jun 2006 11:00:00, kalimero said…
Aaaaa, hocu ja ovakvu bluzu!!!!!
• At 21. jun 2006 14:27:00, Maya said…
@Posetilac: cemu ova adresa? @Ssp: hehehe, ne mogu da sjedim mirno 🙂 Stres mora negdje da ode ….. @kalimero: sve smo se dogovorili… sada sve zavisi od tebe 🙂
• At 20. septembar 2006 11:36:00, Firms (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Steele abutter!popish confrontations returning soiree cheapness …

Ostavite odgovor

