planovi za ljeto

Nešto nikako da skapiram da su se dani malo proljepšali….. kiša i vjetar kao da čekaju iza ćoška….

No, planovi su tu :

voziti biciklo !….. ako SC Vračar i ove godine bude organizovao cjelodnevno plivanje – obavezno ih posjećivati! …. možda upisati brzi kurs italijanskog jezika, u julu i avgustu…. otići na Žabljak, planinariti, čitati knjigu kraj jezera i odmoriti se. Plesti, naravno.

Vaše ideje ?

Da samo znam kako da učinim da ljetnja popodneva traju onako beskonačno kao kad sam imala 14 godina…. imala bih još ideja..

Za početak, evo novog zaglavlja 🙂

—————-
KOMENTARI:
• At 15. jun 2006 22:08:00, Gothic said…
Zaglavlje je super. Svidja mi se ovaj osecaj dubine. Jes’ ti ovo radila?
• At 15. jun 2006 22:14:00, Maya said…
Hvala 🙂 Da, ja sam radila…. M je moj znak, ova slova iza – fotografisala sam emisiju na TVu, a brsljan je sa jedne zimske fotografije. Sve provuceno kroz cudesni PhotoShop. Danas sam dodala preostala slova imena, mač i cvijeće. Volim da radim u PS, ali kada imam zadatak.
• At 15. jun 2006 22:20:00, MOJmentalni_kung_fu said…
da, znak je super, zaista. a planovi…mene nesto ne slusaju pa ne znam treba li da ih imam ;))
• At 15. jun 2006 22:25:00, Maya said…
Ma, meni se sad zaglavlje čini malo kič, previše elemenata, ali neka ga 🙂 A planove treba praviti pažljivo… vidiš, moj je plan skinuti koje kilo (naravno), ali ja to preinačim u lijepe aktivnosti kao što su vožnja i plivanje 🙂 I samo par planova za par mjeseci, ništa više.
• At 16. jun 2006 4:17:00, Iva (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prelepo zaglavlje! Nego, ne mogu nigde da nađem sliku sa tvojom novom bojom kose…:( E da, i da li si 100% sigurna da želiš da učiš italijanski? Veruj mi, divan je; ali je UŽASAN.
• At 16. jun 2006 11:21:00, Maya said…
@Iva: idi na dno stranice, i klini na „Prikazi sve“. Onda pronadji post „Kaniranje i pletenje“. Sigurna sam za italijanski, jer sve razumijem ali ne znam da ga govorim. Meni nije uzasan, zasto?? Ali ja ga slusam od malena – u CG moze da se vide 2 italijanska programa, pa smo svi tako naucili ovaj jezik.
• At 19. jun 2006 22:26:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja sam jako oprezna s planovima iako bi mi bez njih život bio mnogo kaotičniji 🙂
• At 20. jun 2006 14:19:00, Marko Pravedni (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Da ti predložim neki plan za leto? Uh tough choice 🙂 I ja ću malo da putujem kojekude ako bude sreće 😀 Italijanski je baš sada popularan izgleda, ali ne znam, meni je nekako poslednji na spisku zanimljivih jezika 🙂 Ovo za turnir je xtra 🙂
• At 21. jun 2006 14:01:00, Maya said…
Pa, italijanski me interesuje zato sto ga vec skoro do pola znam, i zato mi je drag. Ali mislim da cu od tog kursa odustati, jer mi je mnogo ici tamo svaki dan. I kuda ces da putujes?
• At 20. jul 2006 7:30:00, (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…

Ostavite odgovor

