Kaniranje i pletenje

I tako ja odlucih, kad nece oblaci da dopuste Suncu da nas obasja, da stavim malo vatre u svoju kosu ….. Koristila sam Lush kanu, i to onu crvenu….

Photobucket

Evo rezultata :

Photobucket

Ja sam zadovoljna 🙂

Inace, majicu koju imam je iz kolekcije Emily the Strange… kod nas ih nema, poruke su odlicne, a i kvalitet je za pohvaliti 🙂

A i pletenje bez majice se privodi kraju, evo slike od sinoc kad sam pocela da je zavrsavam, sad jos samo da sastavim …. 🙂

ZAVRSENO

E da, sad imam i ja ADSL 🙂 Jeeee !

———————–
KOMENTARI:
• At 5. jun 2006 21:12:00, MOJmentalni_kung_fu said…
kosa je super, ima li sta vise seksi od crvenih kovrdza i lolita look-a :).a adsl, sta da ti kazem, ja sam mnogo brzzza sad. dobrodosla u klub :))).
• At 5. jun 2006 21:18:00, Maya said…
Hehe….. a ovaj ADSL je uzas, evo dobih ga danas, i sjedim i sjedim, ohladih se i tek onda vidjeh da je otvoren prozor…. i sad sam gladna, i ne mogu da odem da jedem…… navici cu se … valjda….
• At 5. jun 2006 21:22:00, mufasa said…
Eh, vi bez dijakritičkih znakova … Ja se, sirotan, zbilja ponadao slici pletenja BEZ majice, a ono samo slika BEŽ majice ;))
• At 5. jun 2006 21:24:00, MOJmentalni_kung_fu said…
koji uzas od adsl-a :)). ~mufasa, daj misli viseznakovno 😉
• At 5. jun 2006 21:30:00, Sanatorijum said…
e, najzad sam skapirao kako da ovde ostavim komentar… prashtaj, gazdarice… imam i ja poneki bag… a slike, nazhalost, ne vidim. svejedno, ako si ti sretjna, i ja sam.
• At 5. jun 2006 21:48:00, Maya said…
@Mufasa, uuu boga_ti, ja se tek oslobodila da stavim svoju sliku, a ti oces jos ! cccc…. Kako ti se svidja slika desno kao link ka tvom blogu? @Sanatorijum, pa dobrodosao u komentare.. prastam, sta cu :)…. a kako slike ne vidis ?! zalost, nema sta 🙂
• At 5. jun 2006 22:42:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Odlični su ti ovi vatreni uvojci! A za pletenje sam i ja mislila da je bez majice, a ne bež majica :lol
• At 5. jun 2006 23:12:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hvala na slikama. Srce mi je kucalo kao ludo kad ugledah Mamulu – kao da je gledam s balkona gdje sam nekad zivjela! Lijepa majica!
• At 5. jun 2006 23:19:00, jelo i ostalo said…
divna ti je kosa, kao u hajlenderove prve ljubavi
• At 5. jun 2006 23:22:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sta reci osim hot sexy mama….
• At 5. jun 2006 23:50:00, stalno se premišljam said…
Kana je jos i zdrava za kosu,pa em ti dobro stoji,’em i za kosu zdravo :)))
• At 6. jun 2006 9:35:00, Beogradoholik said…
slazem se sa kung_fu girl…. crveni kovrdjavkoooo jeeeeee!(-: ja sam za majicu shvatio iz prve, ali totalno pogresno – majica bez rukava! otkud mi to, nemam pojma!(-:
• At 6. jun 2006 10:56:00, mufasa said…
@Maya – slika za link je odlična, kao i sve druge slike na ovom blogu.
• At 7. jun 2006 19:06:00, Maya said…
@Sandra, tako mi je drago sto sam te obradovala…lutko, cim odem ponovo u HN, slikam za tebe jos! @svima, hvala na komplimentima za kosu 🙂 🙂 usi mi rastu 🙂 figurativno naravno 🙂
• At 8. jun 2006 19:18:00, Beogradoholik said…
‘ocemo strikanje bez odeceee!:-[

Ostavite odgovor

