Cokolada

Sto je dobro kada ti se uvece jede cokolada, a ne moras da ides do prodavnice (i to one daleke, koja radi 24h)…. nego imas cokoladu u kuci…. E sad, meni se to skoro nikad ne desava, posto smazem sve vrlo brzo po kupovini…. Ali, evo, jedna „Poiana“ iz Brasova ostade, i to ona sa pomorandzom …. Njam !!

Kako su izgledale posto sam doputovala, zajedno sa slatkim RedCup pakovanjem NesCafe koje jos nisam vidjela kod nas:

Photobucket

Da se razumijemo, ja sam prije svega ljubitelj obicne, mljecne cokolade. Sva ta punjenja od jagoda, borovnica, pistacija, IrishCreama itd…. to je bogohuljenje !…. Unistavanje cistog i plemenitog ukusa cokolade…… U posebnim trenucima, ona sa preko 70% kakaoa cini cuda……. U obzir dolaze samo komadi pomorandze ili mente…. sto se, jelte, vidi i na slici 🙂

——————-
KOMENTARI:
• At 1. jun 2006 19:56:00, MOJmentalni_kung_fu said…
fotka kao sa reklame :). ja bas ne volim mlijecnu, nego badem, pistaci, jagoda…ali samo kocku, dvije, poslije mi je vec previse…
• At 1. jun 2006 19:59:00, Maya said…
Voljela bih da sam kao ti.. ili moj brat, koji pojede jednu kocku i ne moze vise, muka mu je…. Mama mi je uvjek govorila, ko mi je kriv, kad ja zvacem i gutam, a ne sisam…..E da, zato su one sa keksom najbolje 🙂
• At 1. jun 2006 22:51:00, Nettle said…
e pa čoveče ja tebe obožavam! Prava mlečna čokolada?! Nešto najlepše!!!!
• At 2. jun 2006 12:02:00, samba said…
milka. Sa lješnjacima. Kraj .)
• At 2. jun 2006 12:24:00, Maya said…
dobro, ljesnaci su ok…. ali ne i kikiriki 🙂 U Torontu sam bila u jednoj radnji u kojoj prave cokoladu…. tamo stavljaju komade voca i zacine, a ne tamo neka „punjenja“…. to je bilo dobro, moze da se vidi kako se cokolada pravi…. njam 🙂
• At 2. jun 2006 13:09:00, Nettle said…
lepe su i one praline, imaju da se nađu u Krašu ili bilo kojoj prodavnici „zdrave hrane“. Bele sa tamnim punjenjem. Jam!
• At 6. jun 2006 9:41:00, Beogradoholik said…
kung fu_girl, nemas ti pojma sta valja!:-P cokolada sa ljesnjacima je zakon… ma, samba je zakon!(((-:

Ostavite odgovor

