dan u Novom Sadu

Nadjoh ja, pametna, da treci dan mog odmora provedem u Novom Sadu, na 31 stepen C… No, kako to uvjek bude, u NS se provedoh odlicno ! Vidjeh se sa petoricom super momaka, odoh malo u shoping, setah ulicom promatrajuci ljude…. ma divota. Poslednji heroj sa kojim se vidjeh odveo me u „Kucu malu“ na pizze koje imaju cudna imena i izuzetno su ukusne 🙂 Sa ovim mladim herojem nema greske sto se tice hrane :).

A shopping je super u odnosu na Beograd. Nema guzve, desilo mi se cesto da sam jedina bila u radnji, i prodavac mi se potpuno posveti. Zgrijesih i kupih majicu u Espritu, i crvenu kanu za kosu u Lushu…

————
KOMENTARI:
• At 23. maj 2006 21:27:00, Vithor Terminus said…
Ti citas striove?
• At 23. maj 2006 21:33:00, Vithor Terminus said…
Stripove?
• At 23. maj 2006 21:49:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ajde i treci grijeh, nista bez njega 😉
• At 24. maj 2006 8:17:00, Maya said…
@Vithor Terminus: ponekad, ne cesto. Radje gledam crtane filmove. @MOJmentalni_kung_fu: ma cim sam dosla u NS isli smo na sladoled, i to po 5 kugli! Eto ti treceg grijeha, da veci biti ne moze! 🙂 🙂
• At 24. maj 2006 11:46:00, Vithor Terminus said…
A, ma je li? Koje crtane filmove?
• At 24. maj 2006 12:22:00, kukac said…
e, pa ti bila kod nas :):) Nego, Kuća mala je stvarno fantastično mesto, super klopa, a sledeći put pravac u Sokače!!!!
• At 24. maj 2006 12:31:00, adrian said…
Novi Sad je nesto posebno, ja se preksinoc vratio bio sam tamo deset dana… pravi odmor
• At 27. maj 2006 22:01:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Novi Sad odmor…. pa u pravu si ja evo pokusavam da nadjem posao u ns i da se preselim tamo da zivim. Jedino sto mi smeta je kako ljudi voze. Ostalo pa ja samo kazem u NS je sve tu. Cak i taxi ne kosta nista tako da ti mrsko da palis kola.
• At 28. maj 2006 12:57:00, LL YAHTI (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Volim neke stvari u NS, ali najvise volim Sremske Karlovce
• At 28. maj 2006 20:46:00, Maya said…
@Vithor Terminus: sve sto odrastao covjek, ili bolje reci zena, moze da gleda :). Dextera, South Park, Ice Age…. Sve dugometrazne animirane, spisak je podugacak. Kao mala voljela sam najvise Duska Dugouska. @Kukac: poslusacu predlog 🙂 @LL YAHTY: nisam nikada bila u S. Karlovcima ! Moracu da ih obidjem !

Ostavite odgovor

