Jagode i muzika

Jeeeee, juče pojedoh prve jagode ove godine !! Sezona jagoda je počela, i svečano se zaklinjem da ću moje omiljeno voće jesti u velikim količinama, sve dok ne počne da prolazi, a onda ću od njega napraviti džem !!

(„Ah, džeeeeem“….. reče ser Žile…..)
Ovih dana neprestano slušam grupu „Hard-Fi“. Mnogo mi se sviđa njihov zvuk, glas, slaganje kompozicije, a imaju i dobru energiju. Mada, ne mogu da se složim sa njihovim tekstovima, kao npr:

I’m working for the cash machine …..
There’s a hole in my pocket, my pocket, my pocket ….
Ali poprilično energije imaju djelovi kao:
Oh man!
Yeah I’ve been working a week, I’m shot
Yeah I’ve been working a week for what?
Just living for the weekend
Ah shit!
So my clothes are all counterfeit
So my name isn’t on the list
‘No you can’t come in, so go home boys!’
A pjesma koju ću, čini mi se, voljeti cijelog života je od Roberta Posta, „Got none“. Čula sam je prije pola godine na kanalu „Hits“, koji je puštao pretežno francuske grupe i muzikante. Napokon nabavih pjesmu u mp3 formatu, pa sad mogu da slušam nešto što se u mnogo čemu poklapa sa mojim životom …… osim što ja volim momke, a on cure 🙂
Naročito obožavam prva dva stiha !
When I was a little boy I used to wonder
Just how old you’d have to be to feel good
Now I’ve seen a thousand girls but I still wonder
Cause they just don’t make sense to me
God knows I’ve tried

I’ve tried to be the unpredictable one
I’ve tried to be the friend that they could rely on
I’ve still got none
Got nothing at all

And so I fall into the open
Just singing out your name
And when I’m done, crashed and maimed
I hope that’s where you’ll find me

You know that if it’s up to me I’ll still be holding
My own hand the day I die
So please release me now

I’ve tried to be the mean mysterious one
I’ve tried to be the sweetest candy you’d suck on
I’ve still got none
Got nothing at all

And it’s a good day for being found
Just crawling in the dirt with my head underground
And it’s a good day for you to come
Collecting all the pieces of the damage done

And after all the bandages are gone
I hope you’ll find a favorite part you can work on
Cause I’ve got none
Got nothing at all

I da ovaj post ne bude bez fotografija…. juče sam po onoj vrućini išla da obiđem SuperSpace na Keju.

Photobucket

Dobro izgleda, a naročito mi je drago što se prostor takvog potencijala napokon iskorišćava (lijevo: SuperSpace, desno: ostatak građevine).

Photobucket

—————–
KOMENTARI:
• At 22. maj 2006 3:12:00, OgLeDaLo said…
jagodeeee..mmmmmm…i jos sa slagom… :o)
• At 22. maj 2006 15:16:00, La Lara (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nista nisam cula o ovoj zgradi, cudno
• At 23. maj 2006 10:08:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super je galerija ali isto tako zveckaju psi rata koji hoce tu istu galeriju da sruse zato sto nije ne znam sta vec….
• At 23. maj 2006 18:01:00, Maya said…
@ogledalo: ne volim ti ja te stvari od kojih ne mozes osjetiti ukus jagoda… malkice secera, i to je to…. @La Lara: nisam vidjela da se o njoj mnogo pricalo osim medju nama arhitektima i dizajnerima…zapravo je samo adaptirana stara gradjevina. @pirat_w: nisam cula nista ni o ovome. Uopste, samu gradjevina nije u originalnoj upotrebi vec dugo, i bilo je dosta ideja sta od nje napraviti. Cini mi se da je ovo ok.

Ostavite odgovor

