Pletenje, prvi ljetnji rezultati

Dobro, dosta razmisljanja o muzici, evo neceg konkretnog….

PROJEKAT 1 – SARENI PRSLUK

Sreca, pa bjehu praznici, inace ovo sarenilo ko zna kad bih zavrsila !! 🙂 Gotova i prednja i zadnja strana, samo jos da sredim ovaj uzas od koncica koji vire na sve strane…. jedini dio pletenja koji ne volim.

Photobucket

PROJEKAT 2 – DRAP MAJICA

E, ovo je vec lakse i brze…. odlucila sam u medjuvremenu da dodam i malene rukave, sve izjedna pleteno…… interesantna sara izlazi iz ovakvog pamuka.

ZAVRSENO

I na kraju, malo uzivanja…. danas cu isprobati Lushov proizvod koji cuvam jos od pocetka godine !! To je „Twas the night“… prodavao se samo za vrijeme novogodisnjih praznika… i da, da, ovo se zaista svjetluca……

Photobucket

p.s. Postavila sam i male banere za Greenpeace, WWF i Orca…. posjetite ih, mislim da ce vam biti poucno i zanimljivo…i nadam se da se bloggerima cije sam linkove napravila kao slicice Sarah Kay, to i dopada 🙂

———————–
KOMENTARI:
• At 13. maj 2006 19:56:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Drap majca ce po svoj prilici biti pogodak. A sto se tice greenpeace i WWF svaka cast sto si se setila da neko ko ne zna moze da ode da pogleda za sta se te organizacije bore.
• At 13. maj 2006 22:53:00, OgLeDaLo said…
prslucic je bas sexy i tako je super-retro! :o) mozda zapocens i serijsku prozivodnju :o)
• At 13. maj 2006 22:54:00, OgLeDaLo said…
bas je simpaticno ovo sa slicicama na linkovima za blogove! meni se BAS BAS BAS dopada :o) HVALA!
• At 13. maj 2006 23:48:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ej, to je preslatko sto radis,znas. meni je bakica prosle sezone isplela predivne shalove, svi su me pitali za njih :).
• At 14. maj 2006 0:58:00, Nettle said…
E super je ova bluza! Ja ću mamu da nateram da mi ishekla kupaći pa da budem fensi! Ionako jedan heklani koji mi se svideo koćta 120e. Da im se ne sloši? I da, svaka čast za ove linkove za Greenpeace i ostalo. Mada je moja malenkost sve to proverila. Nego, ti si, ako sam dobro razumela iz CG. Jesu li ovi iz vlade konačno odlučili da ne diraju Taru? Znam da je pre dve godine čitava frka se digla oko toga. Čak sam i neku peticiju potpisala.
• At 14. maj 2006 1:04:00, jelo i ostalo said…
za rodjendanski poklon sam dobila super trouglasti sal u raznim sarenim bojama, a pleten je siroko rupicasto, od konca. i pripadajucu torbicu. divota!
• At 14. maj 2006 11:03:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Da kazem za Taru na brzaka. Nwema centrale i nece je ni biti, sem „samara“ javnosti u SCG vlada CG je popila i par „samara“ od UN i EU i odustala je u visem interesu od unistavanja najcistije reke u svetu.
• At 14. maj 2006 13:53:00, samba said…
fine prugice, ali mi se drap maica više sviđa. I slikica mi je fina, hvala 🙂
• At 14. maj 2006 16:47:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nista gore od spajanja pletiva s tisucu vunenih krajeva! Sljedeci put kad bum strikala prugasto ucinit cu to u krug – mnogo je bezbolnije!
• At 14. maj 2006 22:20:00, Maya said…
@ogledalo, steta sto cu sareni prsluk nositi preko kosulje 🙂 i drago mi je da ti se dopada SKay fazon @Nettle, wow, odlicna ideja za heklani kupaci, to je sada bas moderno! Mada cujem da se ocajno sporo sushi, ali sta sve necemo dati za ljepotu :)Pirat ti je odgovorio za Taru…. @Sandra, sigurno si vidjela blog „see eunny knit“, djevojka je postavila odlicna uputstva i shtoseve za lakse pletenje ovakvih stvari. Ima odlican shtos za izreze, plete ih zajedno, a onda sjeche…..
• At 14. maj 2006 23:39:00, Nettle said…
Ma meni je za sušenje jedino frka zbog bubrega, pa ću najverovatnije uraditi bikini. Malecan i to od najtanjeg konca kako bi to što kraće trajalo.
• At 15. maj 2006 13:17:00, Maya said…
Wow, to zvuci sexy jos vise !! 🙂
• At 15. maj 2006 19:06:00, mufasa said…
Sve mi se sviđa: i link i prsluk i majica i ono plavo što svjetluca, a ne znam što je …
• At 15. maj 2006 19:21:00, Maya said…
🙂 🙂 ajoj, pa ne mozes ni saznati kad ga vise ne prodaju…. mozda za sledecu Novu Godinu…. do tada probati neki od vocnih zelea za tusiranje… njam ….:)

Ostavite odgovor

