Jos malo fotografija

Evo za sve vas jos malo fotografija 🙂 Jeste da su od prije godinu ili tri, ali to nema neke vaznosti kad je priroda u pitanju….. Drago mi je da je moj koncept „vise slika, manje teksta“ prihvacen 🙂 Ionako sada ne mogu mnogo da pisem, u glavi mi nedostaje jos jedan umnjak, ali zato sam u zamjenu dobila 5 konaca i naduven obraz….

Dakle, evo sa odmora na Durmitoru, avgust 2003.

Photobucket

Onda smo moja prijateljica i ja produzile do mora, sa 2000 na 0 m nadmorske visine, u Herceg Novi…

Photobucket

U januarskoj posjeti baki u Risan, tata i ja smo zastali u okolini Dobrote i Perasta da uhvatimo par stotina fotografija 🙂 .. godina 2005.

Photobucket

Poslije ovoga je jasno da sam ja uvjek za planinu ljeti, a primorje zimi 🙂

————-
KOMENTARI:
• At 4. maj 2006 13:25:00, nemiri said…
čuvaj obraz ;), odlična je varijanta planina leti da se rashladiš i more zimi da se ugreješ
• At 4. maj 2006 15:49:00, aqua said…
dobarrr foto imateee i dobre prilike za slikanjeeee jeaaah
• At 5. maj 2006 0:39:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ma, jesu li to Mamula i Prevlaka? Tako blizu gdje sma nekad živjela!
• At 5. maj 2006 2:18:00, MOJmentalni_kung_fu said…
fotka sa mamulom je divna…jedva cekam.
• At 6. maj 2006 10:45:00, Maya said…
He, drago mi je da vam se fotografije svidjaju 🙂 Jesu Mamula i Prevlaka, valjda 🙂 Obraz je ok, smanjuje se i zeleni 🙂
• At 6. maj 2006 10:56:00, samba said…
:))mirni zimski dan:)
• At 9. maj 2006 17:20:00, Nettle said…
Bila sam na Žabljaku u toku leta. Zaljubila sam se. Ako postoji mesot gde bih provela barem 5 letnjih dana to he Durmitor. Jezera, planinarenje… mmmmm… joj!
• At 12. maj 2006 16:22:00, Marko Pravedni (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mmmmmmmmmmmm planine…. 🙂 My kind of fun 🙂
• At 14. maj 2006 22:35:00, Maya said…
@ samba, nista ljepse od mirne morske vode u zimu….mirise bolje nego zimi 🙂 @Nettle, kada si bila na Zabljaku? Ja planiram ove godine u Kolasin…. @Marko, ne preostaje mi nista drugo nego da te sledeci put vodim sa sobom 🙂

Ostavite odgovor

