Putovanje po Crnoj Gori

Četvrtak i petak… pređosmo moj kolega i ja Crnu Goru uzduž i poprijeko !! Bismo u Herceg Novom i Budvi prvog dana – da, primorje čak i po kiši izgleda prelijepo ! 🙂 Moj omiljeni dio je prelazak trajektom Kamenari-Lepetane. Usput, svaki hotel se renovira i proširuje. Na kraju sjedosmo da pojedemo sladoled u Petrovcu – predivnom i mirnom gradiću, mada i tamo renoviraju hotel… Evo kako izgleda:

Photobucket

Drugog dana – sjever ! Kroz kanjon Morače, preko Kolašina i Mojkovca, do Rožaja. Kanjon – ljepota neopisiva riječima. Svaki put se zareknem da ću ga jednog dana pješke skroz preći,

Photobucket

uživati u svakom detalju i diviti se liticama iz kojih nekako raste toliko drceće. I čuditi se ljudima koji bacaju toliko smeće ….

Photobucket

Kada se izađe iz kanjona, ulazi se u najljepši dio Crne Gore po mom mišljenju – sjeverne planine….. još uvjek u snijegu, strme i nepristupačne. Ledene.

Photobucket

Ove nekvalitetne slike uzete uz pomoć mobilnog telefona nikako vam ne mogu prenijeti atmosferu. Od srca preporučujem.

——————
KOMENTARI:
• At 1. maj 2006 14:13:00, nemiri said…
mmm Petrovac
• At 1. maj 2006 15:16:00, kiddie said…
obozavam cg, posebno primorje i sve vise me nervira sto ljudi leti radije posecuju bugarsku… hvala na divnim slikama, ulepsala si mi dan… jedva cekam leto…
• At 1. maj 2006 21:50:00, MOJmentalni_kung_fu said…
Ne zezaj, fotke su super:). I pristrasno konstatujem da mi je morska najljepsa. Drago mi je sto si ipak uzivala, i pored posla.
• At 2. maj 2006 0:33:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Uživam u slikama. Ganuta sam do suza! Hvala, hvala, hvala!
• At 3. maj 2006 15:42:00, YAHTI (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Obozavam blogove sa fotografijama
• At 3. maj 2006 17:30:00, OgLeDaLo said…
pa lepo si se ti provela, ma kojim povodom da si bila u CG…

Ostavite odgovor

