Radni dan

Kad je ovako lijep dan napolju, uvjek se pitam zašto nisam tamo nego ovdje…. Ali raditi se mora, da bi drugi mogli da odmaraju 🙂 Tako ja, naoružana mišem i tastaturom, povlačim linije do beskonačnosti i natrag…. lijevo od mene sunčevi zraci, a desno vještačko osvetljenje…..

No nije sve tako strašno – sjutra opet putujem poslovno za CG…. Strašno je to što će me, kada se vratim, sačekati kiša, kiša i oblaci…..

Evo par fotki sa mog radnog mjesta… Imam košulju kao da sam kelnerica u američkom mlječnom restoranu 🙂 A cvećke su od kuće prenešene na posao.

Photobucket

————–
KOMENTARI:
• At 27. april 2006 1:21:00, iznogoud76 said…
Okean izdaje moju prvu knjigu „Mala Ramona“. Vidim da ti piše Okean sa desne strane. Izlaizi krajem maja. Trebalo je ranije.
• At 27. april 2006 5:24:00, oranzz said…
nice:)
• At 27. april 2006 7:11:00, dvevijuge said…
Bar znamo kako ti uvo izgleda 🙂 Ce te bije maler sto isece sliku!
• At 27. april 2006 9:19:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Daj snimi nekoliko fotki dok si u CG. Tako čeznem za njom (CG, naravno).
• At 28. april 2006 21:44:00, Beogradoholik said…
A sta je ono na monitoru? Sumnjiva si ti meni nesro, hehe!
• At 1. maj 2006 13:37:00, Maya said…
@iznogoud: svaka cast ! o cemu se radi u knjizi? @ dvevijuge: „Odijelo ne cini covjeka, ali govori mnogo o njemu“ 🙂 🙂 @sandra: stizu slike u sledece postu !:) @Beogradoholik: Ocekivao si da bude tvoj blog, umjesto CADa ? 🙂

Ostavite odgovor

