Pletenje i Južni Park

Evo skoro gotovih „leđa“, i detalj 🙂

Photobucket

Ali najgora sam, učinilo mi se kako sve ovo nije baš onako konzistentno pletivo, pa rekoh da probam na tanje igle (tačnije br.2, koje sam našla u novoj prodavnici koja je otvorena na Cvetnom Trgu….. niču kao pečurke, što i nije tako loše…. ) …. i sada ću da vidim kako izlazi na njima, pa ako treba sve da krenem iz početka! Nije to bedak, ovo sam sve isplela u nedelju, gledajući „South Park“. Nisam gledala sve epizode, pa sada popunjavam rupe. Nekoliko sati Cartmana ….. 😉

Moj omiljeni lik je Wendy (pa da, pomalo sam i ja bila takva u školi…. tipa „mogu li ja, mogu li ja!!“). Mada, i Craig je odličan 🙂

P.s. ljubazni Lepensky pomogao mi je da postavim anketu u desnom donjem ćošku, pa sada i tako možete izraziti svoje mišljenje o mom blogu 🙂

————–
KOMENTARI:
• At 6. april 2006 14:16:00, nemiri said…
lepa leđa 🙂
• At 6. april 2006 15:13:00, Kalimero (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ihaj, koliko raznih boja…..ja sam potpuno odusevljena, jos kad stvarno stigne prolece a ti prosetas ovaj prslucak….:):)_:)
• At 6. april 2006 20:22:00, samba said…
LOL sautparkovci mogu biti baš…ono – začinjeni …btw – fine boje
• At 6. april 2006 21:12:00, mufasa said…
Čekaj, zar ne moraš gledati u igle dok pleteš?
• At 6. april 2006 22:11:00, Maya said…
@sanja: zahvaljujem, ali za sada imam skoro sve, a i dobavljača. @mufasa: kad je ovako jednostavno, ravno… ne moram 😉
• At 6. april 2006 22:20:00, mufasa said…
Ovo je tebi ‘jednostavno’???
• At 6. april 2006 22:40:00, Maya said…
Hahaha…. pogledaj moj post od 15.Feb.2006 i sliku sivog sarenog prsluka…. to je komplikovano, trebalo mi je nekoliko mjeseci….
• At 6. april 2006 22:56:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Brza si nema sta! Lijepo!
• At 6. april 2006 23:58:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Izvini, zaboravila sam ti javiti da sam dobila tvoj e-mail! Ah, te godine,ima da me pregaze!
• At 7. april 2006 9:26:00, Maya said…
Jao, Sandra, link je fantastican !! 🙂 Hvala !! Ja sam i sama prije neki dan kupila blok sa malim kvadratima kako bih iscrtala neke seme….. Samo jos da ocekujem i odgovor na taj mail 🙂
• At 12. april 2006 18:13:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Odlična su leđa, jako si lijepo iskombinirala boje.

Ostavite odgovor

